کد خبر : 1822929 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 12:55 | 23.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیام پله برای رودریگو: می‌دانستم روز درخشش تو می‌رسد

پله، ستاره بزرگ فوتبال، برزیل از درخشش رودریگو برابر منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد.

پیام پله برای رودریگو: می‌دانستم روز درخشش تو می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که رئال مادرید در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی با یک گل از حریف خودش عقب بود اما توانست به لطف درخشش رودریگو دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند تا نتیجه در وقت اضافه مشخص شود. 
در وقت اضافه اول بازی نیز این کریم بنزما بود که توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی رئال مادرید را وارد دروازه حریف کرده و صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان را قطعی کند. 
درخشش رودریگو در این بازی و دو گل حساس و مهمی که این بازیکن در دقایق پایانی به ثمر رساند باعث شد که پله با انتشار پیامی از عملکرد او ابراز خوشحالی کند. 

 

1711274


این اسطوره فوتبال برزیل در این باره گفت:«من همیشه می‌دانستم که روز تبریک گفتن به تو فرا می‌رسد، دوست من. هیچ راه دیگری برای کسانی که به سختی تلاش می‌کنند و عاشق کارشان هستند وجود ندارد. تو درخشیدی و لذت بسیاری را با خودت به همراه آوردی، رودریگو. به رئال مادرید تبریک می‌گویم! بی‌صبرانه منتظر تماشای فینال هستم!»
رودریگو نیز در پاسخ به اظهارات محبت‌آمیز پله گفت:« از محبت شما ممنونم، پادشاه. هرگز توصیه‌های شما را فراموش نخواهم کرد و بی‌نهایت قدردان شما هستم.»
پله از زمان حضور این بازیکن در سانتوس که باشگاه سابق خودش هم بود همواره از او حمایت کرده و در طول این مدت بارها این حمایت را به صورت علنی ابراز کرده است.

دیدگاه‌ها