کد خبر : 1822939 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 13:50 | 76.5K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره رئال جرأت نداشت این صحنه را ببیند (عکس)

صحنه ای کمتر دیده شده از دیدار بین دو تیم رئال‌مادرید و منچسترسیتی وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت برابر منچسترسیتی یک عملکرد نه‌چندان امیدوار کننده از خود ارائه داده بود اما شخصیت اروپایی این تیم به آنها کمک کرد که نهایتاً فقط با یک اختلاف گل و با نتیجه 4-3 شکست بخورند تا شاگردان کارلو آنچلوتی همچنان به معجزه سانتیاگو برنابئو امیدوار باقی بمانند.

در حالی که در این دیدار رئال مادرید برای گلزنی و رقم زدن یک بازگشت دیگر آماده می‌شد، ریاض محرز موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند. بعد از این گل به نظر می‌رسید که کار رئال در لیگ قهرمانان تمام شده اما همان‌طور که ستاره‌های این تیم بارها تاکید کرده‌اند این باشگاه هرگز تسلیم نخواهد شد، رئال در لحظات پایانی بازی موفق شد دو بار توسط رودریگو به گل برسد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در وقت‌های اضافه هم کریم بنزما از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا لوس بلانکوس راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

گل سوم رئال مادرید توسط کریم بنزما در حالی به ثمر رسید که مدافع این تیم یعنی دنی کارواخال جرأت نداشت که این صحنه را تماشا کند. عکسی از این ستاره اسپانیایی منتشر شده که نشان می‌دهد او هنگام پنالتی کریم بنزما پشت به دروازه منچسترسیتی نشسته و ترجیح داده که این صحنه بسیار حساس و حیاتی را تماشا نکند. با این حال کریم بنزما موفق شد به راحتی پنالتی خود را تبدیل به گل کند و بعد از آن کارواخال خوشحالی ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشت.

1711292

دیدگاه‌ها