کد خبر : 1822946 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:45 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

خلیلهوژیچ اخراج می‌شود؛

ویلاش بوآش سرمربی مراکش در جام جهانی

با اعلام رسانه های مراکشی آندره ویلاس بوآس به عنوان سرمربی مراکش انتخاب خواهد شد.

ویلاش بوآش سرمربی مراکش در جام جهانی

به گزارش ورزش سه، منابع مطبوعاتی مراکش اعلام کردند که آندره ویلاس بوآس پرتغالی به سرمربیگری تیم ملی مراکش نزدیک شده و احتمالا جانشین وحید خلیلهوژیچ بوسنیایی خواهد شد.

رسانه ها همچنین خبر دادند اخراج خلیلهوژیچ از سرمربیگری تیم ملی مراکش به زودی از سمت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام خواهد شد و این در حالی است که اطلاعاتی وجود دارد که تایید می‌کند بوآس در حال حاضر در رباط، پایتخت مراکش به سر می‌برد تا در مورد تمام جزئیات مربوط به سمت جدید خود به توافق برسد.

علی‌رغم موفقیت خلیلهوژیچ در هدایت تیم ملی مراکش و صعود به جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال برکناری او و انتصاب بوآس به عنوان جانشین وی است تا ثبات را به رختکن تیم ملی مراکش بازگرداند و درها را برای بازگشت حکیم زیاش ستاره چلسی و نصیر مزراوی مدافع آژاکس به جمع بازیکنان مراکش باز کند.

بوآس پس از پایان قراردادش با مارسی فرانسه در فوریه 2021، در یک سال اخیر به استراحت پرداخته است اما حالا به نظر می‌رسد که او مشتاق است هدایت یکی از تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022 قطر را به دست بگیرد.

لازم به ذکر است که بوآس 44 ساله به عنوان مربی در بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله چلسی و تاتنهام هاتسپر فعالیت کرده اما برجسته‌ترین جایگاه او با پورتو بوده که با این تیم قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ اروپا در سال 2011 شده است.

دیدگاه‌ها