کد خبر : 1822958 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 16:17 | 50.6K بازدید | 51 دیدگاه

کامبک در خون رئال است

ژاوی: برعکس سیتی، ما کار رئال را به‌موقع تمام کردیم

ژاوی هرناندز ضمن یادآوری پیروزی 0-4 در زمین رئال گفت که تفاوت شان با پی اس جی، چلسی و سیتی این بود که کار رئال را در زمان درستش تمام کردند.

ژاوی: برعکس سیتی، ما کار رئال را به‌موقع تمام کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای دومین بار در سه فصل اخیر کار خود را بدون کسب جام تمام خواهد کرد ولی هواداران این تیم حداقل از کسب پیروزی 0-4 در زمین رئال مادرید، تیم قهرمان لالیگا و فینالیست لیگ قهرمانان خوشحالند. ژاوی هرناندز نیز در نشست خبری بازی با بتیس به این قضیه اشاره کرد.

1711317

 

ژاوی ابتدا در مورد بازی با بتیس گفت:« امیدوارم پس از پیروزی اخیر برابر مایورکا بار دیگر به روند بردن برگشته باشیم. فردا یک شانس بسیار عالی داریم تا برابر یکی از رقبای مستقیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیریم و شکستش بدهیم. این یک بازی کلیدی برای ماست و باید به اهداف مان نزدیک تر شویم. بازی ساده ای نیست ولی تلاش خواهیم کرد برنده شویم. بتیس به تازگی قهرمان کوپا دل ری شده و بسیار با روحیه هستند. مربی بسیار خوبی مثل پیگرینی دارند و در زمین خودشان کار را برای هر تیمی دشوار می کنند.»

وضعیت تراشتگن و پیکه:« تراشتگن امروز نتوانست خوب تمرین کند چون دیروز مصدوم شده بود. امروز شرایط خوبی نداشت و پیکه هم مشکل رباط دارد و فردا غایب خواهد بود. هر دو بازیکنان مهمی هستند و افسوس که در شرایط خوبی قرار ندارند. پیکه برای بازی با مایورکا هر طور که بود خودش را رساند و حالا تاوانش را می دهد.»

1711203

 

صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان و اهمیت برتری 0-4 ال کلاسیکو:« همان زمان به آن پیروزی اهمیت دادیم و حالا که رئال قهرمان لالیگا شده و به فینال لیگ قهرمانان رفته نیز برتری ما اهمیت بیشتری پیدا می کند ولی واقعیت این است که آن فقط پیروزی در یک بازی بود و به ما هیچ جامی تعلق نگرفت. تفاوت ما نسبت به پی اس جی، چلسی و سیتی(رقبای رئال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان) این بود که زمانی که نیاز بود، گل های دوم و سوم را زدیم و کار را تمام کردیم. هم برتری پر گلی بود و هم شکل بازی ما چشم نواز. آن شب نشان دادیم که توان رقابت با تیم های بزرگ را داریم. این در ذات رئال است که اگر گل دوم و سوم را به آنها نزنید، به بازی بر می گردند و کارتان را تمام می کنند.»

1711267

 

تونل افتخار برای بتیس:« بله، این یک حرکت ورزشی است و انجامش می دهیم. سال 2008 برای رئال هم تونل افتخار زدیم و خودم نیز در میدان بودم.»

فلسفه بارسا:« ما 5 قهرمانی چمپیونزلیگ با این سبک و فلسفه کسب کرده ایم و در خاطر همه است چطور بازی می کردیم. فلسفه بارسا پیروزی همراه با ارائه بازی زیباست. نیاز باشد 20 سال صبر می کنیم تا با همین فلسفه قهرمان شویم. این پیام من نیست بلکه در تاریخ بارسلوناست.»

1710936

 

موفقیت های رئال در فصل جاری:« مطمئنم که روی خیلی از هواداران بارسا تاثیر منفی گذاشته است چون ما رقیب مستقیم یکدیگریم. این یک واقعیت است که رئال قهرمان لالیگا شده و به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافته است. ماه نوامبر به من گفتند که هدف بارسا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و این جای افسوس دارد. باید واقع بین بود و به سال بعد فکر کرد. به وضوح بهتر از قبل شده ایم ولی باید باثبات تر باشیم. باید برای جام ها مبارزه کرده و سال بعد ببینیم چه خواهد شد.»

سبک بازی رئال:« ما و رئال دو سبک متفاوت داریم. ما ال کلاسیکو را بردیم، در زمین ویارئال و سوسیداد برنده شدیم ولی در نتیجه گیری ثبات رئال را نداشتیم. در ذات رئال است که اگر به این تیم شانس بازگشت بدهید، برمی گردند و شما را پشیمان خواهند کرد. البته ما نیز همیشه با ارائه بازی زیبا برنده نشده ایم و فوتبال همین است.»

دیدگاه‌ها