کد خبر : 1822964 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 16:41 | 15.2K بازدید | 6 دیدگاه

پنج بار در این فصل بدنسازی کردیم؛

ابراهیم زاده: در بازی با پرسپولیس ما را تنها نگذارید

کاپیتان ذوب آهن از وقفه های لیگ گله دارد و امیدوار است بدون پیش آمدن مصدومیت برای بازیکنان این فصل به اتمام برسد.

ابراهیم زاده: در بازی با پرسپولیس ما را تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در این فصل گربه سیاه ذوب آهن شد و این تیم را در بازی رفت و برگشت شکست داد تا یاران مسعود ابراهیم زاده ناکام بمانند. کاپیتان ذوب آهن در مورد شکست یک بر صفر در دیدار با شاگردان عنایتی به خبرنگار ما گفت: اولین بازی بعد از تعطیلات بود و خیلی به ضرر ما تمام شد زیرا قبلش روند خوبی را داشتیم. از دوره بدنسازی به این بازی آمدیم و بازی سرحالی نبود و در نهایت گلی دریافت و بازی را واگذار کردیم. در بازی رفت گلشان آفساید بود ولی امسال رفت و برگشت به این تیم باختیم و جای توجیه ندارد، انشاالله که در پنج بازی آینده جبران کنیم.

او در مورد اعتراض ذوب‌آهن به داوری در دو صحنه ادامه داد: روی صحنه گل هوادار خطایی انجام نشد و در یکی دو صحنه فکر می کنم حق با ما بود. این روز ها هم همه کارشناس شدند و آنقدر صحنه ها زیاد است همه می روند تحقیق می کنند و متوجه می شوند، حالا هرچه بوده تمام شده و امیدوارم از بازی های بعد همه چیز خوب پیش برود.

این بازیکن در مورد حضور تعدادی از هواداران ذوب آهن در ورزشگاه دستگردی گفت: از آن ها تشکر می کنم که در تهران هم ما را حمایت کردند، امیدوارم در بازی با پرسپولیس هم ما را تنها نگذارند و بتوانیم مقابل چشمان آن ها امتیاز لازم  را کسب کنیم.

ابراهیم زاده در مورد اینکه جایگاهشان در جدول را با هوادار عوض کردند و در رده یازدهم قرار گرفتند گفت: امتیازات خیلی به هم نزدیک است، هنوز پنج بازی باقی مانده و امیدوارم که رتبه تک رقمی را بگیریم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد برنامه شان برای دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط پرسپولیس خیلی بهتر شده و ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم، با تمام قوا می رویم که بهترین بازی مان را انجام بدهیم و صد در صد دنبال سه امتیاز هستیم. انشاالله که یک بازی تماشاگر پسند انجام دهیم. ما به جدول نگاه نمی کنیم امیدوارم امتیازات لازم را در بازی‌های باقیمانده کسب کنیم، بازی به بازی جلو می رویم  و امیدوارم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم.

ابراهیم زاده یادآور شد: وقفه های لیگ بازیکن، کادرفنی و باشگاه را خسته می کند. قبلا یکبار بدنسازی می کردیم و ۳۰ تا بازی انجام می دادیم و تمام می شد. امسال پنجمین بار است که بدنسازی می کنیم قبل از فصل هم یازده بازی دوستانه انجام دادیم، تا الان با بازی های دوستانه لیگ و جام حذفی ۵۵ بازی انجام دادیم و واقعا خیلی سخت است و خطر مصدومیت افزایش پیدا می کند. برای همین در دیدار با هوادار شاداب نبودیم، ۵ هفته باقی مانده و پنج روز یکبار باید بازی کنیم، امیدوارم همه بازیکنان با تن سالم لیگ را تمام کنند.

دیدگاه‌ها