کد خبر : 1822989 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 20:18 | 64.6K بازدید | 13 دیدگاه

تولد همسر سابق؛

راز گریه آنچلوتی بعد از صعود دراماتیک فاش شد

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو در مورد گریه های پدرش بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

راز گریه آنچلوتی بعد از صعود دراماتیک فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی که فاصله ای با حذف از لیگ قهرمانان و شکست مقابل منچسترسیتی نداشت، دو بار توسط رودریگو در ثانیه های پایانی به گل رسیده و به لطف پنالتی کریم بنزما در وقت اضافه راهی فینال این تورنمنت شد. داویده آنچلوتی که سال ها دستیار پدرش در تیم های مختلف بوده، اولین کسی بود که کارلتو پس از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا او را در آغوش گرفت. پس از سوت پایان، آنچلوتی و پسرش در صحنه ای احساسی در آغوش یکدیگر اشک ریخته و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. حالا داویده در مصاحبه ای مدعی شد دلیل گریه او و پدرش، رقم خوردن این پیروزی بزرگ و دراماتیک در روز تولد مادر داویده و همسر سابق سرمربی فعلی رئال مادرید بوده است.

1711345

داویده آنچلوتی گفت: "من و کارلو آنچلوتی در پایان بازی برابر منچسترسیتی به دلیل یک موضوع شخصی اشک ریختیم. این یک روز خاص برای خانواده ما بود، تولد مادرم، بنابراین پایان بسیار تاثیرگذاری برای هر دوی ما رقم خورده بود."

آنچلوتی پس از 25 سال زندگی مشترک با لوئیزا جیبلینی، در سال 2010 از همسر اول خود و مادر داویده طلاق گرفت. جیبلینی در نهایت در تاریخ 24 می 2021 و پس از مبارزه با یک بیماری دشوار درگذشت. البته آنچلوتی در سال 2014 با ماریان مک‌کلی در کانادا ازدواج کرده و همچنان با او زندگی می کند.

دیدگاه‌ها