کد خبر : 1822997 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 22:50 | 27.3K بازدید | 4 دیدگاه

جایت خالی نیست جیجی؛

میلان با دستان تو به دنبال فتح اسکودتو است

مایک مایگنان، دروازه بان جدید میلان عملکرد فوق العاده ای در اولین فصل حضور در این باشگاه داشته است.

میلان با دستان تو به دنبال فتح اسکودتو است

به گزارش "ورزش سه"، مایک مایگنان، دروازه بان 26 ساله و فرانسوی در تابستان سال گذشته جانشین جیجی دوناروما در ترکیب روسونری شده و با انتقالی 14 میلیون یورویی از لیل به میلان ملحق شد. مایک مایگنان در این فصل در 36 بازی در تمامی رقابت‌ها با لباس جدیدش 17 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها 31 گل دریافت کرده تا نقش مهمی در قهرمانی احتمالی میلان در لیگ ایتالیا در فصل جاری ایفا کند.

1711355

اما نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی از عملکرد درخشان مایک مایگنان در ترکیب روسونری صحبت کرده است. او در این فصل 22 امتیاز برای میلان کسب کرده و بارها با واکنش های خود مانع باز شدن دروازه این تیم شده است. مایک مایگنان حتی پاس گل رافائل لیائو در جریان پیروزی مقابل سمپدوریا در ماه فوریه را نیز ارسال کرده و نشان داد از این حیث نیز سنگربانی توانا است. 

هفته گذشته میلان در دیداری دشوار برابر وایولا به برتری رسید و چند دقیقه قبل از گل برتری بخش این تیم بود که مایک مایگنان با عکس العمل فوق العاده خود مانع گلزنی آرتور کابرال، مهاجم فیورنتینا شد. حالا میلان با 77 امتیاز صدرنشین جدول سری آ بوده و در آستانه فتح عنوان قهرمانی قرار دارد. مایک مایگنان توسط اتحادیه بازیکنان فوتبال ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل سری آ نیز انتخاب شد. گرچه در ابتدا به نظر می رسید انتقال آزاد جیجی دوناروما به پاری سن ژرمن اوضاع را برای میلان دشوار خواهد ساخت، اما جذب مایک مایگنان باعث شد هیچ کس جای خالی گلر جوان و ایتالیایی را حس نکند.

دیدگاه‌ها