کد خبر : 1823032 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:58 | 30.2K بازدید | 3 دیدگاه

در مشهد فقط ورزشگاه ثامن می‌تواند میزبان باشد

ورود ممنوع ورزشگاه مدرن به بازی پرسپولیس-سپاهان!

همچنان گمانه‌زنی‌ها پیرامون محل برگزاری حساس‌ترین تقابل هفته بیست و هفتم لیگ برتر زیاد است و تصمیم نهایی سازمان لیگ مشخص نیست.

ورود ممنوع ورزشگاه مدرن به بازی پرسپولیس-سپاهان!

به گزارش "ورزش سه" حکم کمیته انضباطی پیرامون برگزاری مصاف سپاهان-پرسپولیس در زمین بی‌طرف در لیگ بیست و یکم باعث شده تا بعد از میزبانی طلایی‌پوشان در اراک در دور رفت، حالا پرسپولیسی‌ها با چالش انتخاب محل برگزاری مسابقه مواجه شوند و هنوز تصمیم نهایی باشگاه پرسپولیس در این زمینه مشخص نیست.

خواسته اصلی یحیی گل‌محمدی میزبانی تیمش از سپاهان در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد است؛ ورزشگاهی که میزبان مسابقه تیم ملی ایران-لبنان هم بوده و بعد از حواشی آن مسابقه، با توجه به حضور پرشور احتمالی تماشاگران پرسپولیس و سپاهان، مجوزهای امنیتی لازم برای برگزاری مسابقه از سوی مسئولان ذی‌ربط صادر نمی‌شود و پیشنهاد مطرح شده، برگزاری مسابقه در ورزشگاه ثامن الائمه است.

به لحاظ کیفیت چمن، ورزشگاه ثامن الائمه در وضعیت مناسبی قرار دارد اما بُعد مسافت و خارج از شهر مشهد بودن باعث شده تا شاید سرخ‌پوشان به سراغ انتخاب گزینه‌های دیگر از جمله ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و یادگار امام تبریز بروند.

البته که کماکان انتخاب نخست باشگاه پرسپولیس شهر مشهد بوده است؛ تلاش مدیران این باشگاه برای جلب نظر مسئولان فوتبالی و امنیتی-سیاسی مشهد برای برگزاری مسابقه مقابل سپاهان در ورزشگاه مدرن امام رضا است اما تحقق این مسئله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

نکته مهم دیگر این‌که در صورت برگزاری مسابقه در ورزشگاه ثامن الائمه، احتمالاً ساعت بازی هم دستخوش تغییراتی خواهد شد و قطعا زودتر از زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ (ساعت 21:50) مصاف پرسپولیس و سپاهان به انجام می‌رسد؛ دیداری که قرار است شنبه 24 اردیبهشت برگزار شود.

موضوع صدور مجوز برای ورود تماشاگران به ورزشگاه ثامن الائمه هم خود مقوله جداگانه‌ای دارد، آن‌هم در شرایطی که مجوز حضور تماشاگران شهرخودرو در این ورزشگاه هنوز صادر نشده و این مسئله احتمال برگزاری مصاف پرسپولیس-سپاهان در غیاب تماشاگران را در صورت انتخاب نهایی مشهد به عنوان محل میزبانی دیدار دو تیم، تقویت می‌کند.

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها