کد خبر : 1823045 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:42 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره به هلند؛ داویدز دستیار فن‌خال شد

ادگار داویدز، ستاره سابق تیم ملی هلند، قرار است در نقش مربی در کادر فنی این تیم حضور پیدا کند.

بازگشت ستاره به هلند؛ داویدز دستیار فن‌خال شد

به گزارش "ورزش سه"، همه همچنان تصاویر فن خال و ادگار داویدز در سال 1995 را به خاطر دارند.، اول در کنار هم با جام قهرمانی لیگ و سپس جام جهانی. 
داویدز در مستند مربوط به لوییس فن خال گفت که زندگی حرفه‌ای خودش در فوتبال را مدیون این معلم سابقش است و چیزهای بسیاری را از او یاد گرفته است. 
انقلاب مخملی آژاکس در سال 2010 تحت هدایت یوهان کرویف آغاز شد. داویدز در آن زمان جزو تیم مدیریتی این باشگاه بود. او به همراه استیو تن هاف، پل رومر و ماریان اولفرز تصمیم به انتخاب فن خال گرفتند و همین باعث شد که داویدز با کرویف به مشکل خورده و از این باشگاه جدا شود. 
حالا این دو نفر بار دیگر و این بار در تیم ملی با هم روبرو شده‌اند. داویدز قرار است یکی از دستیاران فن خال باشد. او جانشین هنک فراسر خواهد شد تا با هلند به جام جهانی بروند. فراسر تصمیم گرفته که کارش را به عنوان سرمربی اوترخت ادامه دهد. 

 

1711444


فن خال درباره حضور داویدز در تیم ملی گفت:« من از این که قرار است او به کادر فنی ما اضافه شود بسیار خوشحال هستم. پس از این که مشخص شد فراسر قصد دارد هدایت اوترخت را در فصل آینده برعهده داشته باشد، من از ادگار پرسیدم که آیا دوست دارد دستیار دوم من در تیم ملی باشد یا خیر.»
او با اشاره به همکاری قبلی با داویدز اضافه کرد:« مسیر ما همیشه در گذشته با هم یکی بوده و من اطمینان دارم که او به بهترین شکل در این پست ظاهر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند از تجربه او به عنوان بازیکن تیم ملی که در چهار فینال حضور داشته استفاده زیادی بکنند.»
داویدز نیز درباره بازگشت به تیم ملی اظهار داشت:« من نه تنها به این اتفاق افتخار می‌کنم، بلکه بسیار مشتاق هستم که زندگی حرفه‌ای خودم را به عنوان مربی در کنار سرمربی خوبی چون لوییس فن خال ادامه دهم و بتوانم در تیم ملی هلند کار کنم.»

دیدگاه‌ها