کد خبر : 1823103 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:32 | 21.7K بازدید | 15 دیدگاه

برای هواداران‌مان احترام زیادی قائلیم

سیمئونه: تبریک به رئال ولی تونل افتخار نمی‌زنیم

سرمربی اتلتیکو در نشست خبری امروز خود تایید کرد که فردا برای رئال تونل افتخار نخواهند زد.

سیمئونه: تبریک به رئال ولی تونل افتخار نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در وندامتروپولیتانو، اتلتیکو مادرید میزبان رئال در دربی "ال مادریلنیو" است. رئال قهرمانی اش را هفته گذشته قطعی کرد و بازی فردا برای اتلتیکو که در تلاش برای کسب سهمیه است، اهمیت بیشتری دارد ولی طبعا رئال هم قصد ندارد بازنده دربی باشد. یکی از مباحث این روزهای رسانه های اسپانیایی، تونل افتخار اتلتیکو برای رئال است و به نظر می رسد خبری از این کار نخواهد بود. این سی و ششمین دربی سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکو است.


1710597

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری دربی گفت:« در همه تورنمت ها برابر رئال قرار گرفته ایم و انواع احساسات را در این بازی ها تجربه کرده ام. برابر حریفی بسیار قدرتمند قرار خواهیم گرفت و در این روزها دیده ایم که چه قدرتی دارند. همیشه بازی برابر رئال هیجان انگیز است به خصوص که الان قهرمان لالیگا هم هستند.»

مدیریت دربی:« ما در مقطع مهم و تعیین کننده ای از فصل قرار داریم. 4 فینال پیش رو داریم و با انگیزه ای بالا وارد دربی خواهیم شد. شور و اشتیاق زیادی در تیم می بینم. در این چند روز مباحث حاشیه ای زیادی مطرح شده ولی تمرکز من فقط روی بازی بوده است. تلاش کرده ام فضای تیم را از حواشی دور نگاه دارم و با تمرکز بالا وارد بازی شویم.»

1710058

 

تونل افتخار:« به رئال، به کادر فنی و بازیکنانش برای قهرمانی لالیگا تبریک می گویم. برای رئال احترام زیادی قائل هستیم ولی برای هواداران مان بیشتر. تونل افتخار زمانی احترام به رقیب قهرمان محسوب می شد و حالا دستمایه شوخی و تمسخر. نمی دانم این سنت در چه زمان و دوره ای در فوتبال اسپانیا باب شد ولی الان در مقطعی دیگر قرار داریم. این هم شکلی از زندگی است.»

کسب سهمیه:« می دانیم که تا روز پایانی فشار و استرس زیادی وجود خواهد داشت. بارسا، سوسیداد، ویارئال، سویا و بتیس رقبای ما در راه کسب سهمیه هستند و برای ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیتی فراوان دارد.»

1711532

 

رئال مادرید با تیم دوم در دربی:« رئال قهرمان لالیگا شده و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده ولی ساختار این تیم تغییر نخواهد کرد و شکل بازی تیم در دربی مثل همیشه خواهد بود. بعید می دانم رئال برای بازی فردا بی انگیزه باشد. مربی بسیار بزرگ با ایده هایی روشن مثل کارلو آنچلوتی دارند. با تیم اول بیایند یا با ترکیبی از ذخیره ها، ساختار رئال مثل همیشه خواهد بود. شاید اسامی بازیکنان تغییر کنند ولی رئال همان رئال همیشگی است. برای ما هم فقط و فقط پیروزی اهمیت دارد.»

دیدگاه‌ها