کد خبر : 1823107 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:20 | 43.1K بازدید | 14 دیدگاه

پاتریس اورا:

گواردیولا در تیمش بازیکن لیدر و باشخصیت نمی‌خواهد

ستاره سابق منچستریونایتد پس از حذف سیتی از لیگ قهرمانان انتقادات تندی را علیه پپ گواردیولا مطرح کرد.

گواردیولا در تیمش بازیکن لیدر و باشخصیت نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، یک فصل دیگر و بازهم ناکامی منچسترسیتی در دستیابی به لیگ قهرمانان. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم برای ششمین بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ناکام ماند. هیچ مربی فوتبال به اندازه پپ در این مرحله از لیگ قهرمانان حذف نشده و او بار دیگر در رساندن سیتی به مهمترین هدف فصل یعنی فتح لیگ قهرمانان ناکام ماند. از سال 2016 که گواردیولا سرمربی سیتی شده، تنها فصل گذشته بود که او تیمش را به فینال رساند ولی مغلوب چلسی شد. فصل جاری هم با شکست 6-5 از رئال نتوانست به فینال برسد و حالا رسانه های انگلیسی با تردید نسبت به آینده او در سیتی نگاه می کنند.

1658971

 

پاتریس اِورا، ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد معتقد است سیتی یک رهبر واقعی درون زمین ندارد:« سیتی برابر رئال دچار اشتباه شد و این واضح است. حالا هم درد و عذاب بزرگی را تحمل می کنند. سیتی مرا یاد پی اس جی می اندازد. هر دو باشگاه هایی هستند که بر اساس پول بنا شده اند. رئال هم باشگاه پولداری است ولی تاریخی بزرگ و باشکوه پشت خود دارد. سیتی و پی اس جی فقط پول دارند و بازیکنان هم برای پول آنها را انتخاب می کنند. واضح است که با پول و بازیکنان بزرگ، فاتح عناوین مهمی هم می شوند ولی بازیکن بزرگ، سیتی را به این دلیل انتخاب می کند چون در مقایسه، پول بیشتری به وی پیشنهاد می دهد.»

1682900

 

اِورا ادامه داد:« سیتی نیاز به بازیکنانی دارد که خصوصیات رهبری داشته باشند و بتوانند لیدر تیم در میادین بزرگ باشند ولی پپ گواردیولا چنین بازیکنانی را نمی خواهد. او می خواهد خودش لیدر تیم باشد. وقتی سیتی به مشکل می خورد، بازیکنی ندارد که بتواند تیم را از معضل خارج کند. وقتی سیتی در بحران می رود، بازیکنان علاقه ای به پپ نشان نمی دهند. او تیم هایش را اینچنین درست می کند و فوق ستاره های باشخصیت و وزن بالا را نمی خواهد. در بارسا هم که بود، کنترل همه چیز را خودش بر عهده داشت. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، اوست که فقط تصمیم گیری می کند.»

دیدگاه‌ها