کد خبر : 1823109 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:42 | 31.5K بازدید | 22 دیدگاه

کریم بنزما، قدرنادیده‌ترین بازیکن دنیاست

حیرت رئیس یوفا؛ از رئال باید پرسید چطور کامبک می‌زند

الکساندر چفرین، رئیس یوفا به تمجید از رئال مادرید و کریم بنزما پرداخت و ستاره فرانسوی را قدرنادیده‌ترین فوتبالیست دنیا عنوان کرد.

حیرت رئیس یوفا؛ از رئال باید پرسید چطور کامبک می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در لیگ قهرمانان امسال دست به سه ماموریت به نظر غیرممکن زده است. رئال در یک هشتم نهایی در حالی که بازی رفت را 1-0 به پی اس جی باخته بود و در بازی برگشت تا دقیقه 60 نیز 0-1 عقب بود، توانست به لطف هت تریک کریم بنزما راهی دور بعد شود. در یک چهارم نهایی رئال توانست در زمین چلسی 1-3 برنده شود ولی در بازی برگشت تا دقیقه 80 با سه گل عقب افتاد که رودریگو با گل خود باعث شد بازی به دو وقت اضافه برود. سپس گل کریم بنزما رئال را به نیمه نهایی فرستاد. در این مرحله رئال بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخت و در بازی برگشت نیز تا دقیقه 89 با یک گل عقب بود که رودریگو دبل کرد و کریم بنزما نیز دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم را زد تا رئال به فینال راه پیدا کند.

1711540

 

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در مصاحبه با آاس و در مورد لیگ قهرمانان باورنکردنی فصل جاری گفت:« بله، لیگ قهرمانان این چیزها را در خود دارد و بهترین و جذاب ترین رقابت ورزشی دنیاست. بازی های اینچنینی را که تماشا می کنید، حسی باورنکردنی به شما دست می دهد. خوشحالم که قانون گل زده در خانه حریف را برداشتیم. ابتدا برخی دوستانم می گفتند که با برداشتن این قانون، ضیافت پنالتی های بیشتری خواهیم دید ولی اینطور نشد. تیم های لیگ قهرمانان بهترین هستند و باید در خانه و زمین حریف، یکسان و قدرتمندانه بازی کنند. حالا هم بی صبرانه منتظر فینال هستم.»

چفرین ادامه داد:« کامبک های رئال؟ فوق العاده است. باید از رئال سوال کنید چطور این کار را انجام می دهد. از نظر من کریم بنزما یکی از قدرنادیده ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او بازیکنی باورنکردنی است. رئال لوکا مودریچ را هم دارد که سال به سال جوان تر می شود و بهتر بازی می کند. رئال تیمی باتجربه است. شاید بگویید که گاهی خوش شانس هم بوده ولی شانس در یک بازی رو می کند نه این همه بازی.»

1711249

 

چفرین در مورد بنزما گفت:« حالا همه بیشتر قدر بنزما را می دانند. او سال ها در سایه رونالدو بود و حالا می بینیم که چطور تفاوت ها را با گل ها و پاس گل هایش رقم می زند. او بازیکنی تحسین برانگیز است و گاهی گل هایی می زند که باورش هم سخت است.»

مجازات باشگاه های رئال، بارسا و یوونتوس به خاطر سوپرلیگ اروپا:« بله، البته که ممکن است اما بگذارید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما تازه حکم جدید را دریافت کرده‌ایم و خوشحالیم که در نهایت چنین حکمی صادر شد. در واقع  از حکم قاضی قبلی تعجب کرده بودم چون او حتی به ما فرصت ارائه دفاعیات‌مان را هم نداد. الان اما بعد از بیان مواضع‌مان، سرانجام چیزی که می‌خواستیم محقق شد. من به مقامات قضایی اسپانیا اعتماد دارم. ببینیم چه می‌شود.

1707809

 

 ببینید، این پروژه‌ای که از آن حرف می‌زنید دیگر وجود خارجی ندارد و من هم واقعاً از صحبت کردن درباره‌اش خسته شده‌ام. فقط می‌توانم بگویم که این پروژه فوتبال را نابود می‌کرد. زمانی که واکنش هواداران انگلیسی را به به شکل‌گیری سوپرلیگ دیدم، تحت تأثیر قرار گرفتم. هواداران فرانسه و آلمان هم که نیازی نبود کاری انجام دهند چرا که باشگاه‌های آنها اصلاً در این پروژه شرکت نداشتند. در همین حال از دید موضع نرم هواداران در اسپانیا و ایتالیا در بدو اعلام خبر شکل‌گیری سوپرجام غافلگیر شدم اگرچه دلیلش را درک می‌کنم.

دیدگاه‌ها