کد خبر : 1823125 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:13 | 39.4K بازدید | 4 دیدگاه

گریه ستاره گران‌قیمت یوونتوس در آمد! (عکس)

دوسان ولاهوویچ، گلزن جوان یوونتوس روزهای دشواری را در این باشگاه سپری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دوسان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی و جدید یوونتوس در هفته‌های اخیر شرایط دشواری را سپری کرده و به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. او دیشب و در جریان شکست بیانکونری مقابل جنوا در دقیقه 75 تعویض شده و هنگام نشستن روی نیمکت از شدت ناراحتی گریه کرد. البته به نظر می‌رسید مکس آلگری تصمیم گرفته به دوسان ولاهوویچ در آستانه فینال کوپا ایتالیا در روز چهارشنبه برابر اینتر استراحت بدهد و این تصمیم، فنی نبوده است.

دوسان ولاهوویچ از زمان انتقال 80 میلیون یورویی به یوونتوس در هر 207 دقیقه یک گل به ثمر رسانده و این در حالیست که او در نیم فصل اول در فیورنتینا، هر 102 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شده بود. البته گاتزتا دلواسپورت مدعی شد ولاهوویچ از عملکرد خود ناراضی بوده نه تصمیم آلگری، زیرا این بازیکن در سه مسابقه اخیر در لیگ ایتالیا در گلزنی ناکام بوده است.

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس پس از پایان بازی به دفاع از مهاجم جوان تیم خود پرداخت و تاکید کرد ولاهوویچ عملکرد خوبی داشته است. آلگری گفت: "این یکی از بهترین بازی‌های ولاهوویچ از نظر فنی بود و من از نحوه بازی و تکنیک این بازیکن بسیار راضی هستم. پیش از این نیز سعی کردم در این‌رابطه توضیح بدهم، اما طوری مورد حمله قرار گرفتم که انگار من کسی بودم که ولاهوویچ را خراب کرده‌ام. او بازی‌های زیادی در سری آ انجام نداده و ما باید تعادل را در تیم افزایش دهیم."

1711557
1711556
1711555

دیدگاه‌ها