کد خبر : 1823128 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:16 | 871 بازدید | 0 دیدگاه

نتایج کمانداران ایران در دور مقدماتی کاپ آسیایی

نتایج ورزشکارانی تیراندازی با کمان ایران در دور مقدماتی کاپ آسیایی به میزبانی عراق مشخص شد.

نتایج کمانداران ایران در دور مقدماتی کاپ آسیایی

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در سلیمانیه عراق صبح امروز در مرحله مقدماتی پیگیری شد.

مهتا عبداللهی در مرحله مقدماتی مسابقات ریکرو در سلیمانیه عراق با امتیاز 641 در رده نخست ایستاد. وی در دور حذفی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار سوریه و کویت می‌رود.

رضا شبانی در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز 655 در رده سوم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار کویت و پاکستان می‌رود.

نیما نادری در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز 635 در رده دهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از عراق می‌رود.

محمد حسین گلشنی در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز 648 در رده هفتم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار فلسطین و امارات می‌رود.

تیم ریکرو مردان نیز با امتیاز 1938 در رده سوم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم کویت می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان نیز با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی با امتیاز 1296 در رده دوم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار سوریه و عراق می‌رود.

 

دیدگاه‌ها