کد خبر : 1823145 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 20:53 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

لئو مسی غایب احتمالی بازی تشریفاتی PSG

به نظر می‌رسد لیونل مسی در دیدار فردای پاری‌سن ژرمن برابر تروا غایب خواهد بود.

لئو مسی غایب احتمالی بازی تشریفاتی PSG

به گزارش "ورزش سه", لیونل مسی در تابستان گذشته طی یک انتقال شوکه‌کننده و عجیب از بارسلونا جدا شد و به پاری‌سن ژرمن پیوست. فوق ستاره آرژانتینی با امیدهای فراوان که مهم‌ترین آنها فتح لیگ قهرمانان اروپا بود به پاری‌سن ژرمن پیوست اما هرگز نتوانسته تا اینجا روزهای خوبی را در تیم فرانسوی تجربه کند و حتی در چند بازی، مورد سوت‌های اعتراضی هواداران پی‌اس‌جی نیز قرار گرفت.

پاری سن ژرمن چندی پیش موفق شد قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ فرانسه را مسجل کند بنابراین ادامه دیدارهای این تیم برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو حکم مسابقات تمرینی را دارد. با این حال به نظر می‌رسد که بدشانسی جدیدی به سراغ لیونل مسی آمده و او دچار مصدومیت شده است.

1711601

در همین راستا ساعاتی پیش صفحه رسمی باشگاه پاری‌سن ژرمن توضیحاتی را درباره آسیب دیدگی لیونل مسی ارائه داد. با اعلام پاری‌سن ژرمن فوق‌ ستاره آرژانتینی امروز به شکل انفرادی تمرین کرده و قرار است صبح فردا معاینات دیگری روی پای لیونل مسی انجام شود تا وضعیت دقیق این بازیکن مشخص گردد. با این وجود شواهد حاکی از آن است که پوچتینو روی مسی آن هم برای یک بازی تشریفاتی ریسک نخواهد کرد و برنده هفت باره توپ طلا در دیدار فردا برابر تروا غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها