کد خبر : 1823152 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 21:12 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

پوچتینو: بسیار مفتخرم که بخشی از این قهرمانی بودم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن، می‌گوید افتخار می‌کند که توانسته بخشی از دهمین قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ فرانسه باشد.

پوچتینو: بسیار مفتخرم که بخشی از این قهرمانی بودم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به ریخت و پاشی که پاری‌سن ژرمن در تابستان گذشته انجام داده بود، قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف اصلی این تیم به‌شمار می‌آمد اما آنها با یک شکست عجیب و غریب برابر رئال مادرید مواجه شدند تا حسرت این تیم فرانسوی برای کسب جام لیگ قهرمانان یک فصل دیگر نیز ادامه داشته باشد. با این حال پاری‌سن‌ژرمن همان‌طور که انتظار می‌رفت اخیراً توانست چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ یک فرانسه را قطعی کند.

پاری سن ژرمن فردا در چارچوب هفته سی و ششم لیگ یک فرانسه به مصاف تروا خواهد رفت. مائوریسیو پوچتینو پیش از این بازی گفت: "دیروز به‌عنوان یک تیم اوقات بسیار خوبی را سپری کردیم. همه حضور داشتند، ما یک خانواده واقعی هستیم و مهم این است که لحظاتی را این‌گونه بگذرانیم. برای بازی فردا به خوبی آماده شده‌ایم. ما باید تا پایان فصل حرفه‌ای بمانیم و برای این بازی آماده‌ایم. مهم این است که کار را به‌خوبی تمام کنید. ما باید به کار خود ادامه دهیم زیرا باید بازیکنان را برای مسابقات ملی آینده نیز آماده کنیم."

1711607

پوچتینو درباره کسب دهمین قهرمانی پاری‌سن ژرمن در لیگ یک فرانسه نیز گفت: "این یک رضایت بزرگ است که دهمین عنوان قهرمانی فرانسه را برای باشگاه به ارمغان آوردم. همیشه بردن یک عنوان و ثبت نام در تاریخ یک باشگاه چیزی فوق‌العاده است. من بسیار مفتخرم که بخشی از آن هستم. من همچنین از آشپزها، متخصصان تغذیه، پزشکان و همه کارمندان باشگاه به‌خاطر کارهای فوق العاده‌ای که در این فصل انجام دادند قدردانی می‌کنم."
 

دیدگاه‌ها