کد خبر : 1823153 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 21:04 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

خود را برنده می‌دانستند؛

خشم میهایلوویچ؛ از دست اینتر عصبانی بودم

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا فاش کرد مبارزه با سرطان در دوره اخیر برایش دشوارتر شده است.

خشم میهایلوویچ؛ از دست اینتر عصبانی بودم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از لغو بازی دو تیم بولونیا و اینتر بود که مدیران نراتزوری چندین بار درخواست اعلام نتیجه 0-3 به سود خود داشتند، اما این اتفاق رخ نداد. در نهایت دو تیم دو هفته قبل به میدان رفتند و در شبی عجیب، بولونیا 1-2 موفق به شکست اینتر شد تا شانس قهرمانی مدافع فتح اسکودتو کاهش یابد. حالا سینیشا میهایلوویچ که با بیماری سرطان خون مبارزه می‌کند، مدعی شد از این رفتار باشگاه اینتر عصبانی شده و از بازیکنان بولونیا خواسته تحت هیچ شرایطی مغلوب حریف نشوند.

1514417

سینیشا میهایلوویچ گفت: "من احساس کردم اینتر کسب پیروزی را خیلی آسان می‌دانست. اینتر به‌طور پیش فرض می‌خواست به برتری دست یابد و این رفتار باعث عصبانیت من شد. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که آنها سعی کردند خارج از زمین به پیروزی برسند، زیرا می‌دانند که هرگز در زمین این اتفاق رخ نخواهد داد. من عاشق اینتر هستم و احترام زیادی برای آنها از جمله برای سیمونه اینزاگی قائلم، اما رفتار آنها قبل از مسابقه باعث ناراحتی من شد. شب پیش از بازی نتونستم بخوابم، زیرا نمی‌خواستم آنچه اینتر آن را قطعی می‌داند رخ بدهد."

میهایلوویچ فردا و در بازی خارج از خانه بولونیا مقابل ونزیا به نیمکت بازخواهد گشت. او در این‌رابطه با لبخند به خبرنگاران گفت: "دلم برای شما تنگ شده بود، شما یک مزاحم ضروری هستید. وقتی لحظات خاصی را پشت سر می‌گذارید، دلت برای چیزهایی تنگ می‌شود که هرگز تصور نمی‌کنید، مانند صحبت کردن با شما. از همان لحظه اول که به بیمارستان رفتم، هدفم این بود که هر چه زودتر به حالت عادی برگردم. سلامتی باعث می‌شود از زندگی لذت ببرید، اما بیمار بودن باعث می‌شود معنای سلامتی را درک کنید. باید بگویم شرایطم این بار سخت‌تر بود."

دیدگاه‌ها