کد خبر : 1823161 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 21:54 | 45.4K بازدید | 5 دیدگاه

شاید او سرمربی PSG شد؛

واکنش رسمی فرانسه به احتمال توافق با زیدان

نوئل لی گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد نیمکت این تیم بعد از جام جهانی قطر صحبت کرده است.

واکنش رسمی فرانسه به احتمال توافق با زیدان

به گزارش "ورزش سه"، هنوز قرارداد دیدیه دشان برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی تمدید نشده و اخبار حاکی از احتمال حضور زین الدین زیدان در این تیم از سال بعدی است. اما نوئل لی گرائت تاکید کرد اول با دیدیه دشان صحبت خواهد کرد و همچنین ممکن است زین الدین زیدان در فصل تابستان هدایت پاری‌سن ژرمن را به‌عهده گیرد.

نوئل لی گرائت گفت: "تمدید قرارداد با دیدیه دشان؟ هر دو توافق کردیم که تا بعد از جام جهانی تمدید صورت نگیرد. دشان از من عصبانی نیست و اتفاقا علاقه زیادی به من دارد. فکر می‌کنم او هرگز حرف بدی در مورد من نخواهد زد. تیم او فقط یک بازی در یورو مغلوب شد و برای اخراج باید اتفاقات بیشتری رخ دهد. در پایان جام جهانی خواهیم دید که آیا او می‌خواهد قراردادش را تمدید کند یا نه. 

1617533

احتمال جانشینی زین الدین زیدان؟ "اول از همه باید مراقب حرف‌هایمان باشیم. زیدان در رئال مادرید نشان داد که چه ویژگی‌هایی دارد و به‌سختی تصور چنین کارنامه‌ای وجود داشت. در ذهن فرانسوی‌ها او می‌تواند سرمربی تیم باشد، اما هدف من این نیست و خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما اگر دیدیه دشان جدا شود، زیدان قطعا یکی از گزینه‌ها خواهد بود. اما من به خودم نمی‌گویم که ای‌کاش دشان بگوید که نمی‌خواهد تمدید کند تا با زیدان مذاکره کنم.

در گذشته برای جانشینی دشان با زیدان تماس گرفته‌ام؟ می‌بینید که من امروز می‌گویم معلوم نیست زیدان جانشین دشان شود و خواهیم دید. شاید زیرو هدایت پاری‌سن ژرمن را بر‌عهده بگیرد و برای حضور در تیم ملی باید آزاد بود. اما امروز هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد تا دیدیه در بهترین شرایط برای قهرمانی در این جام جهانی تیم را آماده سازد.

من هرگز کاری که ژان پیر اسکالت انجام داد و با لوران بلان قبل از رفتن به آفریقای جنوبی توافق کرد؛ تکرار نمی‌کنم. ریموند دومنک می‌دانست قرار است جدا شود و چطور انتظار دارید بازیکنان به او احترام بگذارند، آنهم در شرایط که او پیش از این جانشین خود را شناخته؟ اینطور نیست و هرگز نخواهد شد. به هیچ‌وجه قبل از صرف ناهار با دیدیه دشان بعد از جام جهانی، با مربی دیگری توافق نخواهیم کرد."

1684094

دیدگاه‌ها