کد خبر : 1823176 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 23:46 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

انگار در تعطیلات تابستانی بودیم؛

رانگنیک: وحشتناک بودیم، باید عذرخواهی کنم!

رالف رانگنیک، سرمربی یونایتد بابت عملکرد ضعیف تیمش مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد.

رانگنیک: وحشتناک بودیم، باید عذرخواهی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امروز در خانه برایتون نمایش فاجعه باری از خود ارائه داده و در شبی که در برخی دقایق خوش شانس هم بود، در نهایت با نتیجه سهمگین 0-4 شکست خورد. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی یونایتد در پایان این دیدار به انتقاد از بازی تیمش پرداخته و مدعی شد انگار بازیکنان در طول مسابقه در تعطیلات تابستانی بوده‌اند.

رالف رانگنیک گفت: عملکرد وحشتناکی از خود ارائه داده و از اولین تا آخرین دقیقه به اندازه کافی در زمین خوب ظاهر نشدیم. ما فقط می‌توانیم بابت این عملکرد و شکست تحقیرآمیز از هواداران عذرخواهی کنیم. در مقابل برنتفورد نمایش متفاوتی از خود ارائه دادیم، اما امروز فقط زمان و فضای زیادی به حریف هدیه کردیم. ما هرگز در شرایطی نبودیم که بتوانیم بازیکنان برایتون را متوقف کنیم، به بازیکنان یونایتد گفتم تا جایی که می‌توانند جمع و جور بازی کنند، اما نتوانستیم جلوی حملات برایتون را بگیریم. 

1711653

فکر نمی‌کنم بازیکنان یونایتد برنامه بازی را نادیده گرفته و به آن بی اهمیت باشند، اما ما نتوانستیم جلوی بازیکنان حریف را بگیریم. ما به آنها فضای زیادی دادیم و اگر این کار را در برابر تیمی مانند برایتون انجام دهید، قطعا مجازات خواهید شد. تنها مقطعی از بازی که در خط دفاعی کمی ثبات داشتیم 15 الی 20 دقیقه آخر مسابقه بود که با سه دفاع بازی کردیم، اما امشب در تمام جنبه‌های بازی به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.

ما از همان اوایل فصل مشکلات زیادی داشتیم. ما 4-1 در مقابل واتفورد مغلوب شدیم و حالا این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده است. مشکل این تیم این است که نمی‌داند چگونه به‌عنوان یک تیم دفاع کند و ما به اندازه کافی خوب نیستیم. مسئله کیفیت فردی نیست و ما این ویژگی را در بازی‌های دیگر و زمانی که تاتنهام و وستهام را در خانه و لیدز را در خارج از خانه شکست دادیم، نشان داده بودیم. اما مشکل تیم کمبود انرژی و نقص دفاع در قالب یک تیم است. در مسابقه امروز گاهی اوقات به نظر می‌رسید که در تعطیلات تابستانی هستیم و این چیزی است که باید مقابل پالاس جبران کنیم.

دیدگاه‌ها