کد خبر : 1823182 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 01:09 | 26K بازدید | 12 دیدگاه

لیورپول ۱-۱ تاتنهام: پایان رویای چهارگانه؟

لیورپول در دیداری خانگی مقابل تاتنهام با تساوی ۱-۱ متوقف شدند.

لیورپول ۱-۱ تاتنهام: پایان رویای چهارگانه؟

به گزارش "ورزش سه، شاگردان یورگن کلوپ که برای تحت فشار گذاشتن منچسترسیتی در صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، در نهایت به یک تساوی رضایت دادند تا اکنون شاگردان گواردیولا در آستانه قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر قرار بگیرند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3 بود که سادیو مانه صاحب یک موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او را هوگو لوریس مهار کرد.
پس از این بازیکنان تاتنهام پیش کشیدند و در دقیقه 7، روی ارسال هری کین، این بنتانکور بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی آلیسون با یک واکنش به موقع دروازه تیمش را نجات داد.
در ادامه لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان میهمان هم به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بودند.
بازیکنان لیورپول تلاش می کردند تا با پرس شدید از جلو زمین، مدافعان حریف را وادار به اشتباه کنند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 28، روی اشتباه سسنیون به گل برسند اما واکنش به موقع لوریس، مانع گلزنی صلاح شد.
بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 39، روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه تاتنهام، فن دایک می‌توانست با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
فشار حملات لیورپول ادامه داشت و در دقیقه 43، روی همکاری با مانه، لوئیس دیاز صاحب موقعیت شد اما ضربه او را لوریس دفع کرد. تاتنهامی ها بلافاصله روی ضدحمله صاحب موقعیت شدند و چیزی نمانده بود که هویبرگ برخلاف جهت جریان بازی تیم میهمان را پیش بیندازد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپولی ها هجومی آغاز کردند و تاتنهام هم مانند نیمه اول به دنبال استفاده از ضدحملات بود. در دقایق ابتدایی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه در دقیقه 56، تاتنهام روی یکی از ضدحملاتش به گل رسید. روی حرکت خوب هری کین و پاس او برای سسنیون، این مدافع پیش تاخته سون هیونگ مین را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و این مهاجم کره ای هم با یک بغل پای ساده گل اول بازی را به ثمر رساند.

1711703

لیورپولی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، حملات شان را از سر گرفتند و در مقابل تاتنهام می توانست در دقیقه 59 روی یک ضدحمله دیگر به گل دوم برسد اما اینبار سون نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و این فرصت از دست رفت.
کلوپ با فرستادن ژوتا و سیمیکاس به جای هندرسون و رابرتسون تلاش کرد قدرت هجومی تیمش را بیشتر کند و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بر شدت حملات لیورپول اضافه می شد تا اینکه سرانجام لوئیس دیاز در دقیقه 74 کار را به تساوی کشید. او که با پاس تیاگو آلکانتارا پشت محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، شوت محکمی زد که بعد از برخورد به بنتانکور به گوشه دروازه تاتنهام رفت.

1711706

لیورپولی ها که به کسب سه امتیاز امیدوار شده بودند، در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه تاتنهام وارد کردند اما دفاع فشرده تیم میهمان مانع از رسیدن آنها به گل شد. در مقابل در وقت های اضافه چیزی نمانده بود که تاتنهام به گل برتری برسد اما ضربه سر هویبرگ راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها