کد خبر : 1823188 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 01:47 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

باید حتما دوم شویم

آلبا: رئال لایق قهرمانی بود ولی فصل بعد برمی‌گردیم

جوردی آلبا وعده داد که بارسا فصل آینده برای قهرمانی لالیگا با رئال مبارزه خواهد کرد.

آلبا: رئال لایق قهرمانی بود ولی فصل بعد برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و راحت کردن خیال خود تا پایان فصل باید امشب در زمین بتیس پیروز می شد و به هدف خود نیز رسید. بازی تا دقیقه 94 با تساوی دنبال می شد که جوردی آلبا با شوت سهمگین خود برتری را به نام بارسا نوشت.

1711701

 

مدافع چپ بارسا در پایان بازی گفت:« افسوس که دیر به خودمان آمدیم و با وجود اینکه در هفته های اخیر توانستیم پیروزی های خوبی به دست بیاوریم ولی کار از کار گذشته بود. بارسا همیشه باید برای جام ها بجنگد ولی حالا مهم‌تر از هر چیزی قطعی کردن رتبه دومی است تا بتوانیم به سوپرکاپ برویم. خوشبختانه سهمیه لیگ قهرمانان قطعی شد. ما نشان داده ایم که قدرت رقابت با رئال را داریم و سال بعد برای همه جام ها خواهیم جنگید.»

آلبا ادامه داد:« رئال باثبات‌ترین تیم لالیگا بود و بیشترین امتیازات را گرفت. آنها شایسته قهرمانی بودند. سال بعد اما همه چیز از صفر شروع خواهد شد و تلاش می کنیم قهرمان شویم.»

1711702

 

گلزنی آنسو فاتی:« او شم گلزنی بالایی دارد و هنوز بسیار جوان است. آنسو تضمینی برای گلزنی است و امیدوارم دیگر مصدوم نشود. او فصل بعد به ما کمک فراوانی خواهد کرد و برای گلی که امشب زد، خوشحالیم.»
گلزنی دقیقه 94:« تصمیم آنی گرفتم که شوت بزنم و توپ می توانست گل شود یا به بالای دروازه برود. خوشبختانه در نهایت درون دروازه قرار گرفت.»

 

دیدگاه‌ها