کد خبر : 1823243 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:36 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

شریفی آمد، توتولو چهارشنبه می آید

جدایی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال

توماس توتولو دستیار خارجی سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه 21 اردیبهشت وارد ایران خواهد شد.

جدایی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران این روزها زیر نظر بهروز عطایی و با حضور اکثر بازیکنان در حال پیگیری است. البته هنوز یکی، دو بازیکن و مربی ایتالیایی تیم ملی به اردو اضافه نشده‌اند. 
از سوی دیگر بازیکنانی که در تیم های پیکان و شهداب عضویت داشتند، برای همراهی تیم خود در جام باشگاه‌های آسیا فعلا از اردو خارج شده اند.
امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی در این باره گفت: دستیار ایتالیایی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، سه روز دیگر وارد ایران خواهد شد تا در کنار دیگر اعضای کادر فنی بر تمرینات تیم ملی نظارت داشته باشد.
وی در خصوص زمان ملحق شدن سایر بازیکنان لژیونر تیم ملی گفت: بردیا سعادت و صابر کاظمی از جمله لژیونرهایی هستند که به اردو ملحق شده‌اند و در تمرینات حضور دارند. مرتضی شریفی از امروز 18 اردیبهشت به اردو ملحق شد و میلاد عبادی‌پور پس از پایان بازی‌هایش در تیم اسکرا بلخاتوف و چند روز استراحت به تیم ملی ملحق خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بازیکنان شهداب یزد و پیکان از روز گذشته به باشگاه‌های‌شان پیوستند، عنوان کرد: این بازیکنان پس از رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا 2022 به تمرینات اضافه می‌شوند و تمرینات تیم ملی پس از پایان این دوره از مسابقات وارد فاز جدیدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها