کد خبر : 1823249 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:59 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

تایسون فیوری علیه بازیکنان منچستر

پیام تند: بارنشسته بشوید یونایتدی‌های لعنتی!

تایسون فیوری، فوق ستاره دنیای بوکس، از شکست منچستریونایتد برابر برایتون بسیار خشمگین شد.

پیام تند: بارنشسته بشوید یونایتدی‌های لعنتی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-4 شکست خورد. 
شیاطین سرخ با کسب این نتیجه یازدهمین شکست این فصل را تجربه کردند تا شرایط بحرانی آنها بیش از پیش دشوار شود. 
تیم رالف رانگنیک حالا و با توجه به بازی‌های باقی مانده نمی‌تواند جایگاهی بهتر از رده ششم را به دست آورد و عملکرد ضعیف این تیم خشم فیوری را به همراه داشته که هوادار یونایتد است؛ او با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی ناراحتی خودش را از این موضوع ابراز کرد. 
فیوری پس از پایان بازی برابر برایتون با انتشار تصویری از این بازی در استوری اینستاگرامش نوشت:« تماشای این شوکه کننده است. ما فصل باورنکردنی را داشته‌ایم. فصل 2023 را بیاورید.»

 

1711775


این بوکسور 33 ساله که اخیرا بار دیگر عنوان قهرمانی خودش را تکرار کرده و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را با غلبه بر دیلیان وایت حفظ کرده در ادامه انتقادهایش از عملکرد یونایتد گفت:« این سوال را از تو دارم یونایتد! چرا شما لعنتی‌ها بازنشسته نمی‌شوید؟!»
شکست برابر برایتون به این معناست که حالا یونایتد کمترین امتیاز ممکن در تاریخ این باشگاه در طول دوران حضورش در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. 
شیاطین سرخ همچنین با دریافت 56 گل بیشترین تعداد گل دریافتی در تاریخ این باشگاه در طول یک فصل را نیز تا به این جای کار به نام خودشان ثبت کردند تا بحران ایجاد شده در این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها