کد خبر : 1823257 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:39 | 917 بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سعیدی به زمان برگزاری انتخابات کمیته

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک به زمان برگزاری انتخابات کمیته واکنش نشان داد.

واکنش سعیدی به زمان برگزاری انتخابات کمیته

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کیکاووس سعیدی در خصوص احتمال تغییر در زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی 2022، اظهار داشت: در نشست بعدی هیئت اجرایی که احتمالا یکشنبه هفته آینده خواهد بود در خصوص برگزاری انتخابات تصمیم گرفته می‌شود. طبق اساسنامه تعیین زمان انتخابات بر عهده هیئت اجرایی است و اگر لازم باشد مجمع نیز برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که دستورالعمل انتخابات کمیته ملی المپیک از سوی IOC تایید شده است، گفت: هنوز این دستورالعمل تایید نشده است و پیامی از کمیته بین‌المللی المپیک دریافت نکردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص لغو یکباره اردوها در برخی رشته ‌ها پس از تعویق بازی‌های آسیایی و نگرانی از بابت رها شدن ورزشکاران گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی در پیش است و این بازی‌ها اهمیت خود را دارد. رشته‌هایی که در این بازی ‌ها هستند باید اردوهایشان استمرار داشته باشد. فدراسیون‌ها طبق برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو در مورد اردوها تصمیم‌گیری می‌کنند.

سعیدی در خصوص واریزی جدید به فدراسیون‌ها تاکید کرد: فعلا پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها در دستور کار ما نیست. تعیین شاخص‌ها برای پرداخت بودجه نیز هنوز یکی دو جلسه کار دارد.

وی در پایان گفت: امروز در خصوص بررسی لباس کاروان ایران در بازی‌های هانگژو جلسه‌ای برگزار می‌شود که نتایج آن اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها