کد خبر : 1823261 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:03 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

سروش برای قهرمانی با سپاهان می‌ماند؟

سروش رفیعی مقابل استقلال هم مثل بیشتر اوقات این فصل یکی از بازیکنان ثابت سپاهان بود.

سروش برای قهرمانی با سپاهان می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، پنج قهرمانی برای سروش رفیعی طی سال‌های حضورش در لیگ برتر ثبت شده است. او یکبار با فولاد خوزستان در لیگ ششم موفق به قهرمانی و سپس در لیگ‌های شانزدهم و هجدهم نیز بار دیگر موفق به تکرار این افتخار با پرسپولیس شد. او در جمع سرخپوشان یکبار نیز جام حذفی را برده و یکبار هم قهرمان سوپرجام شده است.
با این حال او  در شروع لیگ نوزدهم در روزهای واپسین نقل و انتقالات در تصمیمی عجیب از سوی کالدرون به عنوان بازیکن مازاد اعلام شد و به شهرخودرو پیوست. در نیم فصل اما در شرایطی که اوضاع نماینده مشهد خیلی خوب نبود و یحیی گل‎‌‌محمدی نیز مسیر جدایی را در پیش گرفت، به سپاهان پیوست تا پس از دورانی که در تراکتور شاگرد امیرقلعه نویی بود، بار دیگر زیر نظر این مربی کار کند.

1711796


رفیعی در شروع کار با سپاهان که با شیوع ویروس کرونا و سپس بحران این تیم و استعفای امیرقلعه نویی همراه شد، نتوانست به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست پیدا کند ولی فصل گذشته او یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در مسیر کسب عنوان نایب قهرمانی بود و بهترین پاسور لیگ هم شد. با این حال در شرایطی که شاید خود این بازیکن هم در انتظار جشن گرفتن چهارمین قهرمانی‌اش در لیگ برتر بود، اتفاقاتی در جریان مسابقات لیگ بیست و یکم رخ داد که سپاهان و محرم نویدکیا را پس از یک فصل خوب در لیگ بیستم، از هدفش دور کرد.
سروش رفیعی سال گذشته به صورت غیر حضوری قراردادش را با سپاهان به مدت یکسال دیگر تمدید کرد ولی هنوز فصل تمام نشده گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد مقصد آینده او وجود دارد که البته باید منتظر باقی مانده مسابقات ماند و دید آیا او برای کسب قهرمانی با سپاهان دوباره قراردادش را تمدید خواهد کرد یا تصمیمات دیگری در ذهن دارد.

1711797

دیدگاه‌ها