کد خبر : 1823287 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:00 | 34.5K بازدید | 6 دیدگاه

باشگاه حق دارد با هر سرمربی‌ای مذاکره کند؛

الهامی: از محمد نوازی عذرخواهی می‌کنم

سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان از محمد نوازی معذرت خواهی کرد.

الهامی: از محمد نوازی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی فردا در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان خواهد بود. ساکت الهامی در نشست خبری پیش از این بازی عنوان کرد: دو تیم شرایطی دارند که از نظر روحی و روانی و فنی در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌اند. هر دو تیم برای هم شناخته شده هستند. مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است که بعد از چند هفته بد شانسی، هفته قبل نتیجه خیلی خوبی را گرفت و همین باعث انگیزه مضاعف آنها می‌شود. تیم ما هم تیم خوبی است و شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از تورنمنت سخت جام حذفی و بعد از یک بازی سخت در اراک به این بازی رسیدیم؛ قطعا بازی سختی برای هر دو تیم است و هر تیمی که بتواند به‌نحو احسن از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده و پیروز میدان خواهد شد.

الهامی در واکنش به شایعاتی که در خصوص جانشینی امیر قلعه‌نویی به جای او در نساجی وجود دارد گفت: قرارداد من یک‌ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت کند و قرارداد امضا کند. حتی باشگاه می‌تواند همین الان هم عذر من را بخواهد. این طبیعی است چون قرارداد من یک‌ساله است و باشگاه این حق را دارد با هر کسی صحبت کند. مشکلی نیست و این طبیعت فوتبال است. هرکسی بیاید من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه توافقی برای فصل آینده داشته یا خیر گفت: هیچ صحبتی نکرده‌ام.

سرمربی نساجی در پاسخ به اینکه آیا پاداش‌های قهرمانی در جام حذفی که مسئولان استان وعده آن را داده بودند دریافت کرده‌اند گفت: ما هم برای فینال و هم برای قهرمانی پاداش گرفتیم اما من در جریان اینکه استاندار وعده پاداش داده، نیستم.

وی در خصوص مصدوم و محروم‌های نساجی برای تقابل با مس توضیح داد: محروم ما آقای جانملکی است. در مورد مصدوم‌ها هم نمی‌توانم صحبت کنم چون نمی‌دانم کدام بازیکن تا فردا می‌رسد. اما قطعا بازیکنانی که باشند تمام زحمت‌شان را می‌کشند و از این بابت مشکلی نیست.

1711831

الهامی در خصوص حواشی بازی نساجی و آلومینیوم و مسائلی که در مورد جایگاه نشستن او مطرح شد بیان کرد: در مورد جایگاه نمی‌دانم اما جا دارد یک جمله‌ای بگویم. به‌خاطر جمله‌ای که درباره آقای نوازی گفتم خاطر جامعه فوتبالی مکدر شد ولی ای‌کاش سوالات خبرنگاران را هم پخش می‌کردند و فقط جمله آخر را پخش نمی‌کردند. این باعث دلرنجی و ناراحتی آقای نوازی شد. من خودم دستیار بودم و از جاهای پایین‌تر از آقای نوازی شروع کردم و به اینجا رسیدم. قطعا محمد نوازی بازیکن بزرگی بوده و کسی از این بابت شکی ندارد. ایشان کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی بوده و کسی دنبال این نیست که محمد و جامعه فوتبال خدایی نکرده ناراحت و رنجیده شود. این جملات خوب نیست اما جمله‌ای که خبرنگار پرسید همین بود که گفت آقای نوازی این جمله را گفتند و من هم پاسخ دادم.

او ادامه داد: با همه این تفاسیر اگر آقای نوازی رنجیده خاطر شده من معذرت می‌خواهم چون خانواده‌اش، خانواده همه فوتبالی‌ها است و نباید این‌ جملات رد و بدل می‌شد. همان‌طور که دو ثانیه بعد از جملاتم گفتم خواهش می‌کنم اگر محمد هم آن جملات را گفته شما جملات من را پخش نکنید، کاش پخش نمی‌کردند چون ما تحت فشار بودیم. محمد عزیز است و بر کسی پوشیده نیست که چقدر در فوتبال زحمت کشیده است. قطعا او مربی بزرگی خواهد شد و همین که از شرایط پایین و دستیاری شروع کرده نشان می‌دهد که به کار خودش واقف است و در آینده نزدیک یک سرمربی خوب و موفق خواهد شد. انسان باید شهامت این را داشته باشد که اگر کسی از او می‌رنجد معذرت خواهی کند. یک تشکر ویژه هم از مسئولین و مدیران باشگاه اراک دارم که از او حمایت کردند. خیلی به جا و به موقع بود و نشان داد که هنوز شرایط برای حمایت از بازیکنان وجود دارد. من هم دوباره هم از جامعه فوتبال و هم آقای نوازی معذرت می‌خواهم.

الهامی در پاسخ به اینکه با توجه به حضور نساجی در آسیا، آیا برای ادامه همکاری شرایط خاصی دارد عنوان کرد: صحبتی نکرده‌ایم و این توافق دو طرفه است. فقط بحث من و خواسته‌های من نیست و خواسته‌های باشگاه هم باید مشخص باشد. بهتر است این مسئله را از مدیریت باشگاه بپرسید. اگر خواستند صحبت کنند و هر کس شرایط خاص خودش را بگوید، اگر هم خواستند با شخص دیگری ادامه بدهند آزاد هستند.

او افزود: خواسته‌ها دو طرفه است. من هم خواسته‌هایی دارم اما الان نمی‌توانم بگویم. اول باید ببینیم موضع باشگاه در ادامه راه چیست و این اتفاق می‌افتد یا نه. من یک فلش بک به عقب می‌زنم؛ وقتی به یک سال و خرده‌ای که در نساجی بودم نگاه می‌کنم وجدانم راحت است چون احساسم بر این است که تمام زحماتی که باید می‌کشیدم و کارهایی که باید می‌کردم را به‌همراه بازیکنان عزیزم و هواداران انجام دادم.

سرمربی نساجی در پایان گفت: هر اتفاقی رخ بدهد وجدانم راحت است و این همیشه سرلوحه کارم است که هرجا بروم هیچ چیز جز رضایت مردم برایم مهم نیست. چه من در نساجی باشم و چه نباشم همیشه برای نساجی آرزوی موفقیت دارم و داشته‌ام و خواهم داشت. از مردم خوب مازندران و کل شمال کشور ممنونم که در این دو سه بازی آخر واقعا سنگ‌تمام گذاشتند و از ما حمایت کردند.

دیدگاه‌ها