کد خبر : 1823328 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:38 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار درخشان کونته؛ آنفیلد برای او جهنم نیست

طلسم شکست ناپذیری تیم‌های تحت هدایت آنتونیو کونته در استادیوم آنفیلد مقابل لیورپول حفظ شد.

آمار درخشان کونته؛ آنفیلد برای او جهنم نیست

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در ماه های کوتاه حضور خود روی نیمکت اسپرز عملکرد درخشانی داشته و این تیم را از رده‌های پایین جدول تبدیل به یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان کرده است. اسپرز دیشب در استادیوم آنفیلد برابر لیورپول به میدان رفته و در شرایطی که تا دقایق پایانی از حریف قدرتمند و سرشناس خود پیش بود، در نهایت با گل تساوی لوییس دیاز به نتیجه 1-1 در خانه حریف رضایت داد.

1711889

آنتونیو کونته روی نیمکت چلسی و تاتنهام، تنها در یک مسابقه از 6 بازی خود در لیگ برتر مقابل لیورپول شکست خورده و یک برتری و چهار تساوی نیز نصیب این تیم شده است. جالب اینجاست تیم‌های تحت هدایت این سرمربی ایتالیایی هرگز در استادیوم آنفیلد باختی را متحمل نشده‌اند و هر سه مسابقه با تساوی 1-1 به اتمام رسیده است. همچنین پس از برایتون در اکتبر سال 2021، تاتنهام تبدیل اولین تیمی شد که مانع از پیروزی لیورپول در آنفیلد در لیگ برتر شده است. در واقع مرسی سایدی‌ها قبل از این دیدار در 12 بازی خانگی پیاپی پیروز شده بودند، اما این روند درخشان دیشب بالاخره متوقف شد.

در این مدت آنتونیو کونته دو بار مقابل لیورپول به تساوی رسیده و یک بار نیز منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا را در لیگ برتر مغلوب کرده است. البته اخبار حاکی از احتمال توافق آنتونیو کونته با پاری‌سن ژرمن برای فصل آینده بوده و ممکن است دوران خوب این سرمربی باتجربه در لیگ برتر به یک نیم فصل ختم شود.

دیدگاه‌ها