کد خبر : 1823334 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:15 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

سقوط یاران نادری از سوپر لیگ ترکیه

آلتای اسپور بدون حضور مدافع ایرانی خود مقابل گیرسون اسپور به تساوی رسید و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

سقوط یاران نادری از سوپر لیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"،  در ادامه رقابت‌های هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور که محمد نادری را در فهرست نفرات خود داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آلتای آلسانچاک مقابل تیم رده پانزدهمی گیرسون اسپور قرار گرفت.

یاران نادری که پس از پنج هفته ناکامی متوالی در کسب پیروزی و یک مساوی و چهار شکست طی این مدت، در دیدار اخیرشان موفق به برتری مقابل هاتای اسپور شدند، امروز در رسیدن به سه امتیاز ناکام ماندند و به تساوی رسیدند.

1711898

تیم فوتبال آلتای اسپور در دیدار امروز به تساوی یک بر یک مقابل گیرسون اسپور رضایت داد تا ۳۴ امتیازی شود، در رتبه هجدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند و در فاصله دو هفته تا پایان فصل، به دسته پایین‌تر سقوط کند.

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که در دیدار اخیرشان حضور تعویضی در زمین داشت و در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۲۴ بار به میدان رفته بود، در مسابقه امروز مقابل گیرسون اسپور تا پایان روی نیمکت قرار گرفت.

آلتای اسپور در شرایطی به لیگ یک ترکیه سقوط کرد که سال گذشته با هدایت مصطفی دنیزلی به‌عنوان سومین تیم و از طریق پلی‌آف به سوپر لیگ رسیده بود و حتی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز شروع فوق‌العاده‌ای تا هفته نُهم داشت و به صدر جدول هم دست یافت، اما پایان خوشی برای آنها در انتظار نبود.

دیدگاه‌ها