کد خبر : 1823336 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:17 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

منشا فردا نیست، پیشانی سلیمانی شکسته است؛

خبر بد ربیعی پیش از رویایی با قهرمان حذفی

سرمربی مس از غیبت سه بازیکن خود به دلیل مصدومیت در بازی فردا خبر داد.

خبر بد ربیعی پیش از رویایی با قهرمان حذفی

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با پیروزی مقابل فجر به روند نتایج ضعیف اخیر پایان داد تا با روحیه بالا به مصاف قهرمان جام حذفی برود. محمد ربیعی، سرمربی مس که موفق به حضور در نشست خبری پیش از بازی نشده بود با عذرخواهی بابت این موضوع گفت: از این که نتوانستم در محل کنفرانس حضور پیدا کنم عذرخواهی می‌کنم. دیر اعلام شدن محل بازی دلیل این اتفاق بود و تا همین الان هم گرفتار بحث اسکان تیم در تهران و کرج بودیم.

او در مورد رویارویی با قهرمان جام حذفی تاکید کرد: قهرمانی تیم نساجی را به کلیه عوامل این تیم تبریک می‌گویم. آنها تیم خوبی هستند که در مقطع فعلی موفق عمل کرده‌اند و فکر کنم فردا بازی خوبی باشد. ما هم از لحاظ ذهنی و جسمی توانستیم خودمان را بعد از بازی با فجرسپاسی ریکاوری کنیم و آماده بازی باشیم.

سرمربی مس از غیبت ستاره تیمش در بازی فردا خبر داد و افزود: متاسفانه در تمرین دیروز گادوین منشا دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران چپ شد. تا همین الان هم منتظر جواب MRI بودیم و فکر کنم به بازی فردا نرسد.

مس دو مصدوم دیگر هم خواهد داشت. ربیعی در این مورد ادامه داد: باید ببینیم طول درمانش به چه شکلی خواهد بود. محمدرضا سلیمانی را هم از سه روز پیش به دلیل شکستگی پیشانی در اختیار نداریم. یونس اکبرپور را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی نارنجی‌پوشان صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند: امیدوارم که فردا بازی خوب و تماشاگرپسندانه‌ای باشد و کسانی که بازی را می‌بینند از آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ها