کد خبر : 1823340 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:26 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

به دنبال شکست تاتنهام هستیم؛

آرتتا: آرسنال باید تیم بی‌رحمی باشد

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال معتقد است تیمش در مقابل دروازه تیم‌های حریف خوب عمل نمی‌کند.

آرتتا: آرسنال باید تیم بی‌رحمی باشد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در دیداری دشوار در مقابل لیدز 10 نفره با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت تا در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، فاصله خود را با تاتنهام رده چهارمی به چهار امتیاز افزایش دهد. در آستانه دربی لندن مقابل اسپرز، میکل آرتتا در رابطه بازی مقابل لیدز صحبت کرده و البته تاکید کرد هدف تیمش در بازی برابر تاتنهام نیز کسب پیروزی خواهد بود.

1711902

میکل آرتتا گفت: "شما باید یک تیم بی رحم باشید و هیچ موقعیتی برای خودنمایی به حریف ندهید. دروازه ما مقابل لیدز باز شد، اما ما باید برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق بیشتر تلاش کنیم. اما مشکل اصلی آرسنال ضعف در 30 متر آخر، ارسال پاس پایانی یا آخرین ضربه برای باز کردن دروازه حریف و تمام کردن کار است. در دیدار مقابل تاتنهام نیز قصد داریم به برتری دست یابیم. 

موقعیت از دست رفته نیکلاس په په؟ او در مقابل دروازه خالی یک موقعیت خوب داشت و از دست داد که ما واقعا دلیل تصمیم په په را متوجه نشدیم. البته ما قدرت درک تصمیمات بازیکنان را در این شرایط نداریم و در نهایت این بازیکنان هستند که در مقابل دروازه تصمیم می‌گیرند.

شرایط بن وایت؟ من فکر می‌کنم او برای دیدار آخر هفته مقابل تاتنهام در دسترس خواهد بود. بن وایت شروع به تمرینات سبک در زمین چمن کرده و ما می‌خواهیم همه بازیکنان برای این مسابقه قادر به بازی کردن باشند.

درخشش ادی انکتیاه؟ اجازه بدهیم او خودش باشد. ادی انکتیاه باید از شرایط و عملکرد خودش لذت ببرد و در ادامه همه چیز به‌صورت طبیعی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها