کد خبر : 1823342 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:47 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

ادی انکتیاه:

از نقش‌آفرینی در نتایج آرسنال خوشحالم

ادی انکتیاه، ستاره جوان آرسنال فضای حاکم بر این باشگاه را فوق العاده توصیف کرده است.

از نقش‌آفرینی در نتایج آرسنال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر امروز با نتیجه 1-2 از سد لیدزیونایتد گذشته و در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفت. ادی انکتیاه، مهاجم گلزن آرسنال هر دو گل تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند تا با زدن چهار گل در چهار دیدار اخیر، ستاره خط حمله توپچی‌ها لقب بگیرد. ادی انکتیاه در پایان این دیدار از نقش آفرینی در نتایج تیمش ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد بازیکنان آرسنال به او در این مسیر خیلی کمک کرده‌اند.

1711891

ادی انکتیاه گفت: "در طول فصل فضای باشگاه و اتمسفر بین هواداران در استادیوم فوق العاده بوده است. شما واقعا ارتباط بین بازیکنان و هواداران را احساس می‌کنید و این شرایط بسیار خوب است. قرار گرفتن در ترکیب آرسنال و نقش آفرینی در نتایج این تیم برایم شگفت انگیز و خوشحال کننده است. 

همه بازیکنان فقط می‌خواهند در ترکیب تیم خود قرار گرفته و فرصت درخشش در زمین را به‌دست آورند. من در طول فصل سخت کار کرده‌ام تا اطمینان حاصل کنم زمانی که شانس حضور در زمین برایم فراهم می‌شود، آماده استفاده از آن باشم. به هم‌تیمی‌هایم افتخار کرده و از آنها تشکر می‌کنم که به من کمک کردند در زمین حضور پیدا کرده و عملکرد خوبی از خود ارائه دهم."

دیدگاه‌ها