کد خبر : 1823344 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:55 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم هواداران را ببینیم و لذت ببریم

منصوریان: فولاد را بیشتر از سرخابی‌ها آنالیز کردیم

سرمربی صنعت نفت به گفته خودش وسواس زیادی برای دیدار با تیم سخت‌کوش فولاد به خرج داده است.

منصوریان: فولاد را بیشتر از سرخابی‌ها آنالیز کردیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: اول از همه بابت صبرتان تشر می‌کنم چون جلسه فنی ما زمان برد، به من و تیم صنعت نفت محبت کردید. بازی بسیار سخت و حائز اهمیتی برای شهرمان است و با شهر اهواز یک دربی خوب در خوزستان داریم؛ فولاد تیم فوق العاده خوب و نماینده خوبمان در لیگ قهرمانان آسیا است و به‌عنوان سرگروه صعود کرده و بابت صعودشان به آقا جواد و تیمش و مهدی هاشمی‌نسب عزیزم تبریک می‌گویم. به شهرمان تشریف آوردند و خوشامد می‌گویم. امیدوارم ما میزبان خوبی باشیم. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود چون ما می‌دانیم که در بازی رفت یک بازی پایاپای در استادیوم فولاد آره‌نا انجام دادیم و تا دقیقه ۹۰ هم ما شانس گلزنی داشتیم و هم آن‌ها. می‌دانیم با چه تیم سخت‌کوش و زیرکی بازی داریم. بچه‌هایمان را کاملا برای بازی آماده کردیم چون زمان بازی ما با شهر خودرو یک روز عقب افتاد یک روز ریکاوری و استراحت ما را به‌هم زد ولی خدا را شکر سعی کردیم با کار روحی روانی و ریکاوری خیلی خوب، بازی را برای جمعیت آبادان و بازیکنان‌مان تعریف کرده و جلسه فنی خیلی خوبی داشته باشیم.

او در مورد حضور هواداران ادامه داد: قرار شد امشب تصمیم گیری شود. امیدوارم ختم به خیر شود و مسئولین رده بالا استان تصمیم بگیرند که هوادار ما بیاید. من خیلی دوست دارم تا پایان فصل هواداران‌مان را در استادیوم ببینیم. 

وی در رابطه با بازی اضافه کرد: من فکر می‌کنم این بازی ۱۰۰ دقیقه طول بکشد و هر نیمه‌اش حداقل ۴ دقیقه وقت اضافه دارد. خیلی روی آنالیز این باز وسواس نشان دادیم حتی بیشتر از بازی استقلال و پرسپولیس چون تجربه بازی خودمان با تیم آقا جواد نشان داده که باید بدون اشتباه بازی کنیم و این موضوع خیلی برای ما اهمیت دارد زیرا در نیمه اول بازی با پدیده خیلی پر اشتباه بودیم و در نیمه دوم به بازی برگشتیم. شاید اگر جوانمان خوش شانس یا کمی با تجربه‌تر بود یا آن توپ را گل می‌کرد یا یک پاس رو به عقب به عباس یا رضا جبیره می‌داد؛ گل می‌زدیم ولی در آن موقعیت قرار گرفتنش هم خیلی خوب بود. بازی سختی با تیم آقا جواد داریم امیدوارم هرکس تلاش می‌کند مزد تلاشش را بگیرد و بتواند امتیازات لازم را کسب کند. برای ما سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم این تیم سخت‌کوش را شکست دهیم و سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد مصدوم و محرومان تیمش برای ایران دیدار گفت: جوان خوبمان حامدی‌فر را نداریم؛ مصدوم آقای بختیاری است که برایش آرزوی سلامت می‌کنم. در مورد محمود مطلق‌زاده هم بلاتکلیف هستیم که او را بازی بدهیم یا نه؛ سه بازیکنانمان را نداریم ولی بقیه بازیکنان سرحال، خوب و قبراق هستند.
منصوریان در مورد اینکه چرا در خوزستان یک دیدار را با هوادار و یک دیدار را بدون هوادار برگزار می‌کنند نظرش را این‌گونه بیان کرد: ما که تا به حال هوادار نداشتیم و شامل حال ما نمی‌شود. من فکر می‌کنم تیم امیدمان یک بازی هوادار داشت‌. اگر اداره بهداشت یا مسئولان بلندپایه شهر شرایط را فراهم کنند ما می‌توانیم ۳هزار هوادار داشته باشیم. اگر جمعیت باشد خوب می‌شود و لذت می‌بریم. ما هر دفعه سکو‌ها را خالی می‌بینیم. تصمیم گیری قطعی با مسئولین، استانداری اداره بهداشت و شورای تامین است؛ اگر صلاح ببیند که با جمعیت باشد واقعا ما را خوشحال می‌کنند و اگر هم صلاح بدانند با جمعیت نباشد هواداران ما روی آن دو پشت بام می‌ایستند و ما با تمام وجود اول برای خانواده‌هایمان، دوم برای آبرو بازی می‌کنیم؛ مهم‌تر از همه اینکه دوست داریم لبخند روی لب هواداران باشد و بعد از بازی یزله معروف انجام شود.

دیدگاه‌ها