کد خبر : 1823366 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 23:32 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

نیمکت‌نشینی کامل مقابل آیندهوون؛

شرایط عجیب جهانبخش و فرصت‌سوزی فاینورد

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در شب تساوی تیمش مقابل آیندهوون نیمکت‌نشین بود.

شرایط عجیب جهانبخش و فرصت‌سوزی فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و دهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که برای سیزدهمین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم رده دومی آیندهوون قرار گرفت.

یاران جهانبخش که پس از کسب چهار پیروزی پیاپی در لیگ اردیویسه هلند و لیگ کنفرانس اروپا، در دیدار اخیرشان مقابل مارسی فرانسه متوقف شده بودند، امشب هم نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و به یک امتیاز خانگی برابر آیندهوون بسنده کردند.

تیم فوتبال فاینورد که در پنج تقابل اخیرش مقابل آیندهوون هیچ شکستی نداشته و دو پیروزی و سه تساوی کسب کرده بود، به روند شکست‌ناپذیری خود برابر این تیم ادامه داد و به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا ۶۸ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول لیگ اردیویسه هلند بماند.

فاینورد هلند با پیروزی در دیدار امشب می‌توانست فاصله امتیازی خود با آیندهوون را به ۴ امتیاز کاهش بدهد و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا بماند، اما این تساوی و فرصت‌سوزی یاران جهانبخش موجب شد تا آنها به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا بروند.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در ۱۲ مسابقه اخیرشان در ترکیب قرار نگرفته بود، امشب هم برابر آیندهوون جزو ۱۱ بازیکن اصلی قرار نگرفته و تا پایان روی نیمکت حضور داشت.

دیدگاه‌ها