کد خبر : 1823380 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 00:43 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

یاران تفضلی در یک قدمی بازگشت به چمپیونشیپ

وایکام با شکست دادن MK Dons به فینال پلی‌آف صعود به چمپیونشیپ راه یافت.

یاران تفضلی در یک قدمی بازگشت به چمپیونشیپ

به گزارش "ورزش سه"، تیم وایکام فصل گذشته به لیگ وان سقوط کرد اما اینک در اولین فصل حضورش در این لیگ، در آستانه بازگشت به چمپیونشیپ قرار گرفته است.

یاران رایان تفضلی با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی لیگ وان راهی پلی‌آف شدند. آنها در دیدار رفت نیمه نهایی پلی‌آف با نتیجه دو بر صفر از سد  MK Dons در آدامز پارک گذشتند. مدافع ایرانی-انگلیسی وایکام که یکی از دو گل تیمش را در آن دیدار به ثمر رسانده بود در این بازی هم در ترکیب اصلی حضور داشت.

دیدار برگشت دو تیم امشب در ورزشگاه MK برگزار شد. میزبان این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان رساند. این نتیجه برای صعود یاران تفضلی به دیدار فینال پلی‌آف کافی بود و آنها با پیروزی 2-1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در یک‌قدمی بازگشت به چمپیونشیپ قرار گرفتند.

1711960

دیدار فینال پلی‌آف در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد و رایان تفضلی و یارانش می‌توانند با برتری مقابل برنده شفیلد-ساندرلند دوباره راهی چمپیونشیپ شوند.

وایکام در دیدار فینال باید مقابل برنده دیدار شفیلد و ساندرلند بازی کند. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر ساندرلند به پایان رسید و دیدار برگشت ساعت 23:30 دوشنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها