کد خبر : 1823382 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 00:53 | 19.4K بازدید | 8 دیدگاه

دبل برای بازپس‌گیری صدر؛

لیائو- تونالی؛ زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی (عکس)

میلان با درخشش زوج ویرانگر خود در خط حمله به چیزی جز فتح سری A فکر نمی‌کند.

لیائو- تونالی؛ زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که تونالی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی با لاتزیو گل پیروزی‌بخش میلان را به ثمر رساند تا شاگردان پیولی همچنان شانس اول فتح سری A باشند. آنها هفته گذشته مقابل فیورنتینا یک‌بار دیگر برد پر استرسی کسب کردند و با گل دقیقه 82 لیائو از سد حریف گذشتند.

میلان که به‌واسطه درخشش زوج جوان خط حمله‌اش امید زیادی به پیروزی در سه هفته پایانی و برپایی جشن قهرمانی داشت، امشب بازهم نان درخشش این دو بازیکن را خورد تا در مسیر گرفتن صدر از اینتر قرار بگیرد.

1711965

تونالی در روز تولدش برای گلزنی بی تاب بود و خیلی زود دروازه حریف را باز کرد. داور اما این گل را به کمک VAR آفساید تشخیص داد. هافبک میلانی‌ها ناامید نشد و در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول و در حالی‌که تیمش چند دقیقه قبل گل اول را از ورونا دریافت کرده بود، دروازه حریف را باز کرد.

گل اول میلان روی کار تکنیکی و نفوذ دیدنی لیائو به داخل محوطه جریمه که با پاس در عرض این بازیکن و اشاره جزئی تونالی همراه بود دو تیم را با تساوی راهی رختکن کرد. میلانی‌ها در شروع نیمه دوم خیلی زود به گل دوم رسیدند. این گل مثل گل اول با همکاری زوج ویرانگر خط حمله روسونری به ثمر رسید.

1711966

لیائو از میانه‌های زمین توپ را در اختیار گرفته و با فراری دیدنی وارد محوطه جریمه شد. او یک پاس در عرض دقیق دیگر را به دهانه دروازه ارسال کرد تا تونالی گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه میزبان کرده و میلان را به هدفش برساند.

1711963

دیدگاه‌ها