کد خبر : 1823394 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:46 | 97.7K بازدید | 11 دیدگاه

رفتار زشت هواداران اتلتیکو؛

تاسف‌برانگیز؛ رونالدوی کوچک را بیرون کردند! (عکس)

یک پدر و پسر با پیراهن رئال مادرید را از سکوهای استادیوم واندا متروپولیتانو بیرون کردند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که پیش از این قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کرده بود، دیشب در خانه رقیب همشهری خود اتلتیکومادرید در دیداری تشریفاتی به میدان رفته و با یک گل مغلوب شد. اما شبکه مووی استار تصاویری تاسف برانگیز از اتفاقات روی سکوها و برخورد زشت هواداران اتلتیکومادرید با دو طرفدار تیم حریف منتشر کرده است.

به نظر می رسد یک مرد میان‌سال با سربند رئال مادرید و فرزندش با لباس کریستیانو رونالدو در بین هواداران اتلتیکو حضور یافته اند. اما طرفداران تیم میزبان اینقدر به این دو نفر توهین می کنند که آنها در نهایت چاره‌ای جز ترک استادیوم و بازگشت به خانه پیش روی خود نمی بینند و این تصمیم باعث خوشحالی هواداران اتلتیکومادرید می‌شود.

در نهایت نیروهای امنیتی این دو نفر را پس از توهین هواداران اتلتیکو اسکورت کرده و به سمت بیرون هدایت می کنند. حتی هنگام خروج این پدر و پسر نیز شعارهایی توهین آمیز از سوی هواداران اتلتیکومادرید سر داده می شود. جالب اینجاست این اتفاق حتی باعث درگیری لفظی بین خود طرفداران تیم میزبان نیز شد، زیرا برخی این رفتار را قابل قبول ندانسته و معتقد بودند نباید چنین برخوردی با یک پدر و پسر طرفدار تیم رقیب می شد. در نهایت اتلتیکومادرید در این دیدار تشریفاتی با یک گل به برتری رسید تا شانس خود برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد را افزایش دهد.

1711988
1711989

دیدگاه‌ها