کد خبر : 1823397 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:09 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق و لغو 4 رویداد بین‌المللی در برنامه‌های ما تاثیر بسزایی خواهد داشت

صدیقی: قصد داریم لیگ را زودتر برگزار کنیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: تعویق 4 رویداد بین‌المللی ووشو در سال 1401 تاثیر بسزایی در برنامه‌های ما خواهد داشت.

صدیقی: قصد داریم لیگ را زودتر برگزار کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر صدیقی در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اظهار داشت: اردوهای تیم‌های ملی ووشو از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و قریب به 5 ماه بچه‌های ما تلاش و سختی‌های زیادی را تحمل کردند تا حضور  درخشانی در بازی‌های آسیایی داشته باشند. کوراش‌کارهای ما نیز 7 مرحله اردو را در سال گذشته و 3 مرحله اردو را نیز در سال جاری داشتند و حتی مسابقات انتخابی درون اردویی پسران در پایان هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو و دانشجویان جهان و لغو مسابقات جوانان آسیا و پیش‌بینی لغو مسابقات دانش آموزان جهان باعث شد تا 4 رویداد اصلی فدراسیون ووشو در سال 1401 منتفی شود و قاعدتاً در برنامه‌ریزی ما تاثیر بسزایی خواهد داشت. در تلاش هستیم خلاً برگزاری رویدادهای بین‌المللی را با تلاش و همت بیشتری جبران کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به مذاکرات این فدراسیون با فدراسیون آسیایی ووشو گفت: در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم با رایزنی بین‌المللی و کافی در صورت امکان مسابقات قهرمانی آسیا را که پیشتر قرار بود در هند برگزار شود را با بازی‌های آسیایی جایگزین کنیم. از طرفی مسابقات قهرمان نوجوانان جهان را داریم و پیش‌بینی کرده بودیم مسابقات انتخابی را در تیرماه برگزار کنیم و باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود تا این مسابقات را در موعد مقرر برگزار کنیم.

صدیقی خاطرنشان کرد: با تعویق بازی‌های آسیایی و دانشجویان جهان قصد داریم مسابقات لیگ را زودتر برگزار کنیم و انشالله این مسابقات در شهریورماه کلید خواهد خورد. روز شنبه نیز جلسه‌ای با ارکان فدراسیون داشتیم تا بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم تا شرایط برای تیم‌های ملی فراهم شود تا از لغو رویدادهای پیش‌رو بهترین بهره را ببریم تا حضور پرقدرتی تیم‌های ووشو و کوراش در بازی‌های آسیایی داشته باشند. همواره ووشو ثابت کرده که می‌تواند نقطه اتکای مهمی برای کاروان ورزش کشور باشد.

دیدگاه‌ها