کد خبر : 1823418 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:19 | 66.9K بازدید | 13 دیدگاه

اگر بخواهند می‌مانم؛

رونالدو به رفقای خود در مورد آینده گفت

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو در مورد فصل بعد به جمع بندی نهایی رسیده است.

رونالدو به رفقای خود در مورد آینده گفت

به گزارش "ورزش سه"، فصل اول حضور رونالدو در روزهای بازگشت به اولدترافورد چندان خوب پیش نرفته و علیرغم به ثمر رساندن 24 گل تا اینجای فصل، شیاطین سرخ نتوانستند به دستاورد خاصی در طول فصل دست یابند. در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یونایتد بعد از تنها یک سال مطرح شده است. اما علیرغم اینکه شیاطین سرخ نتوانستند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور پیدا کنند این بازیکن می خواهد به قرارداد خود با باشگاه پایبند باشد.

1711643

کریستیانو رونالدو به هم تیمی های خود در رختکن منچستریونایتد گفته است که در صورت تمایل اریک تن هاخ، سرمربی جدید باشگاه فصل آینده نیز در منچستریونایتد باقی خواهد ماند. طبق ادعای نشریه دیلی میل، هیچ کس به اندازه رونالدو از نتایج این فصل ناامید نیست، اما او نمی‌خواهد در این شرایط یونایتد را ترک کند و قصد دارد به یونایتد برای بازگشت به لیگ قهرمانان و فتح عناوین معتبر کمک کند. همچنین به نظر می رسد اخیرا رونالدو در این مورد با سرالکس فرگوسن نیز مشورت کرده و سرمربی سابق یونایتد خواهان ماندن او شده است.

حتی رونالدو به دیگر بازیکنان یونایتد اعلام کرده مشکلی با قرار گرفتن در لیست احتمالی و مازاد اریک تن هاخ ندارد و در صورت عدم تمایل این سرمربی هلندی به همکاری، بدون هیچ مشکلی اولدترافورد را ترک خواهد کرد. رونالدو از بازگشت به اولدترافورد پشیمان نیست و در همین فصل نیز خاطرات خوبی از بازی کردن برای یونایتد در ذهن دارد. به هر حال به زودی و طی جلسه ای با سرمربی جدید یونایتد، تکلیف آینده رونالدو معلوم خواهد شد.

دیدگاه‌ها