کد خبر : 1823421 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:36 | 35.7K بازدید | 5 دیدگاه

رئال از امروز برای بازی با لیورپول آماده می‌شود

خنده‌های بعد از شکست در دربی! (عکس)

تشریفاتی در نظر گرفتن دربی مادرید برای رئالی‌ها بخشی از برنامه‌ی آماده سازی کارلتو برای دیدار با لیورپول بود.

خنده‌های بعد از شکست در دربی! (عکس)

به گزارش «ورزش سه» رئالی‌ها ترجیح دادند با ترکیبی متشکل از بازیکنان ذخیره پای به دربی مادرید بگذارند و در این بین به بازیکنان اصلی خودشان تا حد غیرقابل پیش‌بینی‌ای استراحت دادند.
مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا گمانه‌زنی‌ها را به همین سمت می برد مخصوصاً که پیروزی سخت و نبرد ۱۲۰ دقیقه ای در برابر منچستر سیتی مزید بر علت بود تا کارلو آنچلوتی به بازیکنان اصلی‌اش که به طرز جنون آمیزی علاقه دارند در همه بازی ها بازی کنند استراحت بدهد.
آنها در حالی به مصاف رقیب همشهری خودشان رفتند که از زوج کریم بنزما و وینیسیوس جونیور که فتح سی و پنجمین عنوان لالیگا بدون آنها میسر نبود استفاده نکردند.

1712030


خنده‌های کاسمیرو و میلیتائو در کنار بنزما و کورتوا با وجود عقب بودن از رقیب همشهری نشان می‌داد آنها اهمیت مضاعفی برای این دربی قائل نبودند و بیشتر حواس‌شان متمرکز به فینال UCL است.

همچنین در خط میانی تونی کروس و لوکا مودریچ به همراه فده والورده روی نیمکت نشستند تا در کنار تیبو کورتوا که برای اولین بار در یک مسابقه لالیگا در این فصل بازی نمی کرد کار را از کنار زمین آغاز کنند.
حتی با وجود شکست در این مسابقه واکنش های بازیکنان رئال روی نیمکت نشان میداد آنها سرمست از پیروزی برابر منچستر سیتی و فتح لالیگا برنامه‌ای برای به آب و آتش زدن در این مسابقه ندارند تا یکی از تشریفاتی ترین دربی های تاریخ مادرید را از سوی رئالی ها ببینیم.
وقتی کاسمیرو جای خودش را به وینیسیوس جونیور می‌داد با اینکه کهکشانی ها با یک گل از حریف خودشان عقب بودند خوش و بش و خنده های کاسمیرو با آنچلوتی نشان می‌داد این نتیجه هیچ اهمیتی برای آنها ندارد.
هرچند با اعلام آنچلوتی میهمانی قهرمانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان به پایان رسید و رئالی ها از امروز باید برای فینال لیگ قهرمانان آماده شوند به طوری‌که برای بازی پنجشنبه شب بازیکنانی که دیشب کمتر بازی کردند بازی می کنند و برای هفته بعد برابر کادیز نیز ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره وارد زمین می شوند تا در نهایت برای بازی با بتیس ترکیبی که برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان به میدان می رود کار را شروع کنند.
به هر حال عملکرد رئال زیر نظر آنچلوتی به حدی نزد هواداران مقبول بوده که آن ها شکست در دربی مادرید را خیلی سخت نگیرند و به استراتژی مربی کهنه کار خودشان در راه آماده سازی برای فینال چمپیونزلیگ اعتماد کنند.

دیدگاه‌ها