کد خبر : 1823429 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:06 | 26.9K بازدید | 9 دیدگاه

طعنه آنچلوتی؛ در مورد پنالتی سوالی ندارید؟

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به طعنه در مورد پنالتی بحث برانگیز اتلتیکومادرید واکنش نشان داد.

طعنه آنچلوتی؛ در مورد پنالتی سوالی ندارید؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته قهرمانی خود در این فصل لالیگا را مسجل ساخته بود، دیشب در دربی مادرید برابر اتلتیکو با یک گل مغلوب شد و سه امتیاز این دیدار به حساب تیم دیگو سیمئونه واریز شد. اما مطابق انتظار حتی این دربی تشریفاتی برای تیم کارلو آنچلوتی نیز بدون جنجال نبود و تصمیمات داوری بحث برانگیزی در این دیدار گرفته شد.

1712037

در اواخر نیمه اول دیدار ماتیاس کانیا، مهاجم اتلتیکو در محوطه جریمه رئال مادرید با خسوس وایخو و ادر میلیتائو برخورد کرد و داور بعد از بازبینی صحنه تصمیم گرفت یک پنالتی به سود اتلتیکومادرید اعلام کند. این اتفاق در حالی رخ داد که کارشناسان داوری این صحنه را پنالتی ندانستند و در نهایت اتلتیکومادرید با تکیه بر همین تصمیم و با گلزنی یانیک کاراسکو موفق به کسب پیروزی مقابل رئال مادرید شد. اما در نشست خبری پایان مسابقه بود که کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرده و البته سوالی در مورد این پنالتی مشکوک در کنفرانس مطرح نشد. 

کارلو آنچلوتی وقتی قصد داشت سالن را ترک کند، با لبخندی طعنه آمیز از خبرنگاران پرسید که نمی خواهید سوالی در مورد صحنه پنالتی مطرح کنید، درست است؟ در واقع به نظر می رسد سرمربی رئال مادرید نیز معتقد بوده پنالتی اتلتیکومادرید اشتباه به سود این تیم اعلام شده، اما شاید تمایلی به جنجال آفرینی در مورد این صحنه نداشته است.

دیدگاه‌ها