کد خبر : 1823457 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:21 | 57.1K بازدید | 3 دیدگاه

همسران دو ستاره فوتبال انگلیس در دادگاه علیه یکدیگر

دادگاه شکایت همسر جیمی واردی از همسر وین رونی این هفته در لندن برگزار خواهد شد.

همسران دو ستاره فوتبال انگلیس در دادگاه علیه یکدیگر

به گزارش "ورزش سه"، ربکا واردی و کولین رونی که پیش از این در یک پرونده حقوقی درگیر شده بودند قرار است این هفته بالاخره در دادگاهی در شهر لندن روبروی یکدیگر قرار بگیرند. 
همسر مهاجم لسترسیتی از همسر ستاره سابق منچستریونایتد شکایتی مبنی بر اعاده حیثیت خودش به خاطر اتهاماتی که به او زده طرح کرده است. 
داستان به اکتبر سال 2019 برمی‌گردد که همسر رونی با انتشار پستی اعلام کرد که بعضی از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت و خصوصا بعضی از استوری‌های اینستاگرامش تنها به روی ربکا واردی باز بوده و دقیقا همین موارد چندی بعد در رسانه‌ها منتشر شده است. 
او با انتشار تصاویری اعلام کرد به این موضوع که کسی از اطرافیانش در حال لو دادن اتفاقات زندگی او به نشریات و خصوصا روزنامه سان است شک کرده و سپس بعضی از پست‌ها را با واردی به اشتراک گذاشته و متوجه این موضوع شده است. 

 

1712075


این موضوع باعث ناراحتی و خشم شدید همسر مهاجم لستر شده و او بارها در طول این مدت اعلام کرده بی‌گناه است و اقدامات کولین رونی باعث شده که نام خوب و شهرت او خدشه‌دار شود، به همین دلیل تصمیم به شکایت از او گرفته است. 
وکلای رونی همچنین مدعی شده بودند که ربکا واردی نگارش ستونی به نام Secret Wag را در روزنامه سان برعهده دارد و همین نشانگر سابقه و الگوی رفتاری انتشار اطلاعات خصوصی افرادی که با این زن رابطه نزدیکی دارند است. با این حال واردی و وکلای او این موضوع را به صورت کامل رد کرده‌اند. 
با این حال هفته گذشته تیم وکلای رونی مدعی شدند که کارولین وات، مدیر برنامه واردی، به اینستاگرام او دسترسی داشته و شاید این او بوده که این اطلاعات را در اختیار سان قرار داده است. 
حالا باید دید که رای دادگاه درباره این پرونده با بررسی شواهد ارائه شده به سود کدام یک از همسران بازیکنان معروف فوتبال انگلیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها