کد خبر : 1823479 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 16:55 | 24.6K بازدید | 6 دیدگاه

موافق با پپ؛ هواداران سیتی علیه گزارشگر مشهور انگلیسی

هواداران سیتی هم مثل پپ گواردیولا معتقدند که در انگلیس کسی از باشگاه محبوب آنها حمایت نمی کند.

موافق با پپ؛ هواداران سیتی علیه گزارشگر مشهور انگلیسی

به گزارش "و.رزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه شب توانست با 5 گل بر نیوکاسل پیروز شود و ضمن فراموشی شکست تلخ 3-1 برابر رئال و حذف از لیگ قهرمانان، فاصله با لیورپول در صدر جدول را به سه امتیاز افزایش دهد. تنها سه بازی دیگر باقیمانده و سیتی حالا شانس بیشتری نسبت به قبل برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

1712088

 

در پایان بازی پپ گواردیولا مصاحبه ای عجیب انجام داد و مدعی شد که در انگلیس همه هوادار لیورپول هستند و در جنگ قهرمانی ترجیح می دهند قرمزها از سیتی پیشی بگیرند:« همه در این کشور، از رسانه ها گرفته تا همه از لیورپول حمایت می کنند. البته این تیم سابقه فوق العاده ای در رقابت های اروپایی دارد، اما نه در لیگ برتر، زیرا آنها در 30 سال اخیر تنها یک بار قهرمان شده اند. البته مشکلی نیست. با توجه به سابقه و موفقیت های تاریخی لیورپول در کنار منچستریونایتد مشهورترین تیم های انگلیس هستند؛ از نظر فتح عناوین، میراث، تاریخ، درام و خیلی موارد. اما ما در 10، 11 یا 12 سال گذشته در بین مدعیان ظاهر شده ایم. می‌دانم که گاهی اوقات ناراحت می‌شویم، اما برایم مهم نیست. مردم بیشتر می‌خواهند لیورپول قهرمان شود، اما مسئله ای نیست و این موضوع طبیعی است. شاید آنها طرفداران بیشتری در سرتاسر جهان داشته باشند و در انگلیس شاید بیشتر از ما از لیورپول حمایت می شود.»

1712089

 

هواداران سیتی هم با پپ هم عقیده اند و مارتین تایلر، گزارشگر مشهور انگلیسی را مثال واضحی برای اثبات ادعای خود می دانند. آنها معتقدند تایلر روی گل اول سیتی به نیوکاسل که توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید، واکنشی بی روح و معمولی داشته است:« یک گل زیبا از استرلینگ. سیتی در یک ربع ابتدایی به گل نرسید ولی در دقیقه 20 این کار را انجام داد. سیتی در حال بازگشت به زندگی پس از شکست چهارشنبه شب است.»

طرفداران سیتی بر این عقیده اند که بی انگیزه ترین تفسیر فصل روی یک گل بود.« آیا مارتین تایلر فراموش کرده است که هیجان چیست؟»

یکی دیگر از هواداران گفته:« مارتین تایلر واقعاً دلخور به نظر می رسد!»

نفر سوم توییت کرد:« مارتین تایلر هر بار که سیتی گلزنی می کند، افسرده به نظر می رسد.»

سیتی عصر چهارشنبه مقابل ولورهمپتون به میدان می‌رود و می‌داند که به هفت امتیاز از سه بازی آخر خود نیاز دارد تا دومین عنوان متوالی و چهارمین در پنج سال گذشته را کسب کنند.

دیدگاه‌ها