کد خبر : 1823515 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:30 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

با تک گل محمدرضا حسینی؛

پیکان ٠ سپاهان ١؛ با آرامش آماده پرسپولیس

شاگردان محرم نویدکیا با تک گل محمد رضا حسینی موفق به شکست پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان شدند.

پیکان ٠ سپاهان ١؛ با آرامش آماده پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” سپاهان بعد از ارائه بازی قابل قبول برابر استقلال و کسب نتیجه تساوی مقابل تیمی قرار گرفت که مقابل پرسپولیس در آزادی شکست خورد و حواشی گوناگونی تجربه کرد.

تاریخ: ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
ساعت: ۱۹
ورزشگاه: پاس قوامین تهران
داور: مرتضی منصوریان
کمک‌ها: آرمان اسعدی، پوریا زحمتی و حسین زمانی

‌ترکیب پیکان:
محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، محمد قاسمی نژاد (۷۷- تیتو اوکلو)، میلاد بدرقه، علی رمضانی (۷۷- محمد لطفی)، پیمان رنجبری (۶۱- مجتبی حقدوست)، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح (۶۱- ابراهیم صالحی) و غلامرضا ثابت ایمانی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سپاهان:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی (۷۱- یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی (۸۱- آریا یوسفی)، سجاد شهباززاده (۷۱- رضا میرزایی) و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

کارت زرد:

مسعود ریگی -68

شرح گل 
سپاهان (١-٠): ارسال دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ٧٠ با ضربه مدافعین پیکان برگشت داده شد ولی دو سه قدم آنطرف تر محمدرضا حسینی با یک شوت سر ضرب دروازه پیکان را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: ارسال محمدرضا حسینی روی تیرک افقی فرود آمد و محمد ناصری مجبور شد توپ را به کرنر بفرستد.

دقیقه ٣٨: سپاهان چند دقیقه‌ای می شود که بر بازی تسلط پیدا کرده و با پاس کاری‌های متعدد چند موقعیت ایجاد کرد که البته به سرانجام نرسید.

دقیقه ۴٣: سپاهان موقعیت خوبی در محوطه شش قدم برای گلزنی داشت که دخالت ناصری مانع شد و این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۵٢: پاس در عرض شهریار مغانلو موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کرد ولی این پاس دهانه دروازه را طی کرد و به جایی نرسید.

دقیقه ٨۵: شوت بازیکن پیکان از پشت محوطه جریمه با اختلاف یک متری به بیرون رفت.

دقیقه ٩٠: ضربه ایستگاهی پیکانی ها با اختلاف کمی راهی اوت شد.

شرح نیمه اول 
در این مسابقه طی سی دقیقه اول شاهد نبردی پایاپای از سوی دو تیم بودیم که با موقعیت ‌های گلزنی مسلم همراه نشد. از دقیقه ٣٠ اما سپاهان بر اوضاع مسلط شد و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کند که البته به شوت و ضربه آخر نمی‌رسید تا شاهد تساوی بدون گل در پایان ۴۵ دقیقه اول باشیم.

شرح بازی:

سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رفت که با غیبت چند مهره اصلی اش مثل گولسیانی و کریمی، تغییراتی در ترکیب این تیم دیده می‌شد. از سویی غیبت مهدی زاده و پورقاز باعث شده بود نورافکن به پست دفاع وسط منتقل شود و فرشاد احمدزاده دفاع چپ سپاهان در این بازی شود. بازی در حالی آغاز شد که مطابق انتظار سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما در سوی دیگر پیکان با لایه‌های دفاعی فضاها را از حمله وران سپاهان گرفته بود تا این تیم به سختی موقعیت گل ایجاد کند؛ در اکثر حملات سپاهان قبل از اینکه توپ به محوطه جریمه پیکان برسد توسط مدافعان این تیم دور می‌شد یا به شکلی بازی خراب می‌شد تا نیمه اول کم موقعیتی از سوی هر دو تیم رقم بخورد.

در حاشیه:

*در این مسابقه محرم نویدکیا محمد کریمی و گيورگی گولسیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

*مهدی زاده به دلیل مصدومیت در دسترس محرم نویدکیا قرار ندارد و عزت پورقاز نیز به همین دلیل به تهران سفر نکرده تا امید نورافکن در پست دفاع وسط به کار گرفته شده باشد.

*فرشاد احمدزاده در این مسابقه به دلیل حضور نورافکن در پست دفاع وسط در پست مدافع چپ مورد استفاده قرار گرفته است.

*در دقایق انتهایی مسابقه در شرایطی که رضا میرزایی با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، داور اعلام خطا کرد تا نیمکت های دو تیم درگیری سختی با یکدیگر پیدا کند.

دیدگاه‌ها