کد خبر : 1823531 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:28 | 64.9K بازدید | 11 دیدگاه

جنجال رامین رضاییان بعد از تعویض در فولادشهر

رامین رضاییان در شرایطی که با نظر کادرفنی در دقیقه 84 قرار بود تعویض شود، اعتراض شدیدی نسبت به این تصمیم داشت.

جنجال رامین رضاییان بعد از تعویض در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست پرسپولیس که علی‌رغم تلاشی که برای دستیابی به موقعیت در جدال با ذوب آهن داشت، نتوانست تاثیری در نتیجه جدال با حریف از خود به جا بگذارد، در دقیقه 84 با تصمیم کادرفنی از زمین خارج شد.

این تعویض البته با جنجال بزرگی همراه شد؛ پرسپولیس که در میانه زمین و در سمت راست صاحب موقعیت ضربه ایستگاهی شده بود، با اعتراض رامین رضاییان برای خروج همراه شد. رضاییان اصرار داشت تا کادرفنی به وی اجازه دهند تا این ضربه را به سمت دروازه حریف بزند و به‌زعم خود قادر بود موقعیت مناسبی برای تیمش شکل دهد.

پرسپولیس که عجله زیادی برای دستیابی به گل در لحظات پایانی بازی داشت، در این دقیقه قصد داشت سیامک نعمتی را جانشین رامین رضاییان و علیرضا ابراهیمی را هم به جای سیدجلال حسینی وارد زمین کند. سیدجلال حسینی با در نظر گرفتن شرایط پرسپولیس در موقعیت حمله و نیاز به گل پیروزی، خیلی زود مسیر خروج از زمین را در پیش گرفت و جای خود را به علیرضا ابراهیمی داد. اما رضاییان ابتدا با در اختیار گرفتن توپ در موقعیت ایستگاهی و اشاره به اینکه قصد دارد ضربه را بزند، از کادرفنی درخواست داشت تا او را از زمین خارج نکنند.

در ادامه او با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به سیامک نعمتی داد. اما این پایان ماجرا نبود و رضاییان با حضور در نیمکت پرسپولیس نیز اعتراض تندی به این تعویض نشان داد که این‌بار البته با مداخله کریم باقری همراه شد. کریم باقری با عصبانیت پاسخ اعتراض رامین رضاییان را داد و او را به سمت صندلی نیمکت مشایعت کرد و خواست تا اعتراضش را پایان دهد.

رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از جدایی مهدی شیری به پرسپولیس بازگشته است، توانسته تا به اینجای فصل سه پاس گل به نام خود کند اما مطمئنا این رفتار او با واکنش تند یحیی گل محمدی و کادر او همراه خواهد شد که در این فصل نشان داده نسبت به بی انضباطی بازیکنان این تیم مماشات نمی‌کند.

دیدگاه‌ها