کد خبر : 1823549 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:28 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

در روزهای سخت شبهه ایجاد نکنید؛

مهاجری: باید برای چهار بازی آینده بجنگیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش به‌خوبی توانست فجرسپاسی را کنترل کند.

مهاجری: باید برای چهار بازی آینده بجنگیم

به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی عنوان کرد: ابتدا به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. از حضور تماشاگران در استادیوم خوشحالم؛ جو خوب و بسیار مثبتی وجود داشت. از بچه‌هایی که زحمت کشیدند و با اتوبوس از مسجدسلیمان آمدند و ما را تنها نگذاشتند؛ تشکر می‌کنم.

او افرود: ما به‌عنوان بدنه فوتبال از حضور تماشاگران خوشحالیم. ما هفته قبل با تراکتور بازی داشتیم و باشگاه را تحت فشار گذاشتند که باید سامانه را درست کنیم. ما مجبور شدیم یک درصدی که باید به بچه‌ها می‌دادیم برای سامانه هزینه کنیم. من از این اتفاق خوشحالم اما اگر بحثی است باید برای همه تیم‌ها باشد. ما سامانه درست می‌کنیم، حداقل‌ها را می‌گذارند، درصد تعیین می‌کنند. امروز از جو لذت بردم و حضور تماشاگران زیبایی فوتبال است اما قانونمند کنید و نگذارید این روزهای سخت شبهه به‌وجود بیاید.

مهاجری سپس گفت: آقا مجتبی هم تلاش خودش را کرد و بچه‌های ما هم زحمت کشیدند. ما توانستیم موقعیت‌های خوبی به‌وجود بیاوریم و بازی فجر را کنترل کنیم. در بازی مستقیم که به‌ویژه در ۲۰ دقیقه آخر با سه مهاجم بلند کار می‌کردند؛ توانستیم مرکز دفاع‌مان را پوشش بدهیم که روی توپ‌های بلند آسیب پذیر نباشیم. در انتقال‌ها چندین بار صاحب موقعیت شدیم که اگر بچه‌ها خستگی بازی با تراکتور را نداشتند می‌توانستند آنها را تبدیل به گل کنند. بازی بدون گل تمام شد اما با توجه به شرایط زمین بازی بدی نبود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص کیفیت زمین توضیح داد: شاید یکی از دلایلی که کادرفنی فجر آن استراتژی را انتخاب کرد کیفیت زمین بود چون آنها بیشتر تمرین کرده‌اند و کیفیت را بهتر می‌دانستند. امیدوارم روزی شیراز هم مثل فولاد، سپاهان و ذوب آهن شرایط خوبی را تجربه کند و زیرساختش را داشته باشد تا ما وقتی به اینجا می‌آییم لذت ببریم.

وی تصریح کرد: فوتبال بود و تمام شد اما جنگ ما و فجر ادامه دارد. فجر تیم شایسته و دوست داشتنی و مقدسی است و تیم نفت مسجدسلیمان هم به همین صورت است؛ این مردم با حداقل‌ها زندگی می‌کنند و عشق و تمام وجودشان این تیم است. خیلی سخت است. این تیم‌ها به فوتبال هویت می‌دهند. اینکه تیم‌هایی که تماشاگر دارند و می‌توانند یک شهر را خوشحال کنند در این شرایط هستند؛ مقداری آزاردهنده است. دوست داشتم که فجر با آقا مجتبی در شرایط بهتری قرار می‌گرفت و این شرایط سخت را نه ما تجربه می‌کردیم و نه آقا مجتبی. تقدیر بود و بازی صفر صفر شد. باید برای چهار بازی آینده بجنگیم تا هر چه قسمت است اتفاق بیفتد.

مهاجری درباره داوری این بازی گفت: داور روز خوبی را پشت سر گذاشت. با توجه به اینکه یک بازی پر برخورد و فیزیکی بود من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و انشاالله که جامعه داوری ما بتواند طوری عمل کند که شائبه‌ها و انتقادات کمتر شوند. من بارها گفته‌ام که همان‌طور که ما اشتباه می‌کنیم شاید داور هم اشتباه کند. در فوتبال روز دنیا VAR آمده یک گل میلی متری در بازی منچسترسیتی خطا اعلام شد. آنها ابزار دارند اما ما حداقل|‌ها را هم به داوران نداده‌ایم و با یک چشم باید قضاوت کنند. امیدوارم که آنها هم از زیر بار فشار خارج شوند و در پایان حق به حق‌دار برسد.

دیدگاه‌ها