کد خبر : 1823552 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:39 | 61.9K بازدید | 6 دیدگاه

باید بازی رودررو را ببریم تا به نایب قهرمانی امیدوار باشیم

نویدکیا: اگر مشکل از پرسپولیس است، باید تاسف خورد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: نمی خواهم منفی فکر کنم و حرف بزنم که مثلا پرسپولیس می داند بازی کجا برگزار می شود و همه کارهایش را کرده و این ما هستیم که روز آخر متوجه می شویم!

نویدکیا: اگر مشکل از پرسپولیس است، باید تاسف خورد

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: یک نیمه اول فوق العاده خوب با مالکیت توپ بالا داشتیم و سعی کردیم از فضاهای کمی که وجود داشت، استفاده کنیم. پیکان دارای بازیکنان جوان و با انگیزه ای است و از نظر ساختار دفاعی یکی از بهترین تیم های ایران است. جلوی چنین تیم هایی بازی کردن سخت است. تا جایی که می توانستیم سعی کردیم از کناره ها بیشتر استفاده کنیم. شرایط زمین خوب بود و بچه های ما هم خیلی خوب به هم پاس دادند. از ضدحمله ها و ضربات ایستگاهی پیکان مراقبت کردیم.
وی افزود: نیمه دوم نیز همین روند را ادامه دادیم تا اینکه به گل رسیدیم، اما بعد از گل 15، 20 دقیقه آخر کمی عقب نشستیم و طبیعی بود. نتایج بازی هایی که در حال برگزاری بود را می دانستیم و این شانس را برای خودمان قائل هستیم که به تیم دوم نزدیک تر شویم. به همین خاطر سعی کردیم بعد از یک بر صفر بازی را حفظ کنیم. بازیکنان تعویضی ما هم خوب کار کردند. خوشبختانه در بخش دفاعی خیلی خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم و این سه امتیاز را بگیریم. به این سه امتیاز احتیاج داشتیم.
سرمربی تیم سپاهان در خصوص بازی با پرسپولیس و شانس تیمش برای رسیدن به رتبه دوم جدول در پایان فصل عنوان کرد: 5 امتیاز فاصله زیادی است و تنها شانس ما بازی رودررو خواهد بود که بتوانیم امتیاز کامل این بازی را بگیریم. تازه اگر برنده باشیم باید همه بازی های بعدی را هم ببریم و منتظر لغزش پرسپولیس باشیم. به هر حال جبران 5 امتیاز در 4 هفته سخت است، اما امیدواریم چون تیم خوبی داریم. 
نویدکیا در خصوص مشخص نبودن میزبان بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: فکر می کنم سازمان لیگ یا فدراسیون در این زمینه فوق العاده ضعیف عمل کردند. در نیم فصل اول به ما اعلام کردند خیلی زود زمینتان را مشخص کنید. ما هم رایزنی کردیم و بازی را به اراک بردیم. از یک ماه قبل استادیوم ما مشخص بود، اما الان 4 روز دیگر بازی است و هنوز نمی دانیم کجا باید هتل بگیریم و به کجا پرواز بگیریم. این اتفاق واقعا کمی شک برانگیز است و برای فوتبالمان خوب نیست. من از روزی که وارد باشگاه سپاهان شدم، سعی کردم تا جایی که می توانم روابط این دو باشگاه را نزدیک تر کنم، اما الان می گویم اگر مشکل از پرسپولیس باشد، واقعا باید تاسف خورد، اما اگر مشکل چیز دیگری است که باید سازمان لیگ جوابگو باشد. اگر سازمان لیگ واقعا مقتدر بود و نگران حرف هواداران نبود، باید اعلام می کرد دو هفته قبل از بازی پرسپولیس موظف است استادیوم را مشخص کند و اگر نتوانست این کار را کند، سازمان لیگ است که تعیین می کند بازی کجا برگزار شود. 
وی ادامه داد: داشتن هوادار حق طبیعی شان است و می توانند استفاده کنند، اما در حق ما اجحاف می شود. اول به ما گفتند بازی مشهد است و ما آنجا هتل هم گرفتیم و پیش پرداخت هم دادیم. نمی دانم چرا چنین کارهایی می کنند. نمی خواهم منفی فکر کنم و حرف بزنم که مثلا پرسپولیس می داند بازی کجا برگزار می شود و همه کارهایش را کرده و این ما هستیم که روز آخر متوجه می شویم. شاید هم اینطور نیست. 
سرمربی سپاهان در خصوص درگیری صورت گرفته کنار زمین گفت: من درست متوجه نشدم. سر یک خطا یکی، دو تا از بچه های ما با نیمکت حریف درگیری لفظی داشتند که من از بچه ها خواستم بنشینند و آرامش خود را حفظ کنند. 
وی در پایان در خصوص تغییرات صورت گرفته در ترکیب تیمش اضافه کرد: عزت پورقاز روز آخر قبل از بازی سرماخوردگی شدید و ضعف عضلانی داشت. البته خدا را شکر تست او منفی شد. خودم در فوتبال بودم و چنین شرایطی داشتم. هیچ وقت دوست ندارم روی بازیکنی ریسک کنم که خدایی ناکرده آسیب ببیند.

دیدگاه‌ها