کد خبر : 1823559 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:05 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

صحبت‌های تند حسینی خطاب به توهین‌های مجازی

این حرف‌ها رکیک، پلشت و مسخره است

سرمربی پیکان می‌گوید صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی مدیریت شده است.

این حرف‌ها رکیک، پلشت و مسخره است

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادیم و استراتژی ما این بود که در این بازی در ابتدا تیم خوب سپاهان را کنترل کنیم. می‌دانستیم آنها در فاز هجومی بهترین تیم ایران هستند و می‌توانند موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند ولی امروز با عملکرد خوب بچه‌های‌مان در طول ۹۰ دقیقه هیچ موقعیتی به حریف نداریم و متاسفانه درست در دقایقی که از لحاظ بدنی کم آورده بودند و پرس شدید را نمی‌توانستند انجام بدهند و ما با تعویض‌هایی که کردیم شرایط‌مان بهتر شده بود؛ واقعا یک گل عجیب غریب و بچگانه خوردیم. معمولا این جور بازی‌ها، تیمی که گل اول را بزند می‌تواند بازی را برای خودش بردارد ولی فکر می‌کنم بچه‌های ما امروز خیلی زحمت کشیدند و علی‌رغم این که خیلی تلاش کردند و موقعیتی به حریف ندادند؛ زورشان نرسید و ۱۵ دقیقه آخر فشار خیلی خوبی به سپاهان آوردند اما نتوانستیم بازی را برگردانیم. جا دارد به تمام بچه‌های‌مان خسته نباشید بگویم.
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: داور مسابقه قضاوت خیلی خوبی انجام داد و روی صحنه‌ها کنترل خوبی داشت. جا دارد از کوبل داوری تشکر کنم که یک بازی بدون حاشیه را توانستند خوب داوری کنند.
سرمربی پیکان در مورد ضعف پیکان روی گلزنی و توپ‌های آخر عنوان کرد: به هر شکل تصمیمی است که گرفته شد و موثرترین بازیکن ما که ۴ گل زده و سه پاس گل داده بود؛ نمی‌دانم به چه دلیلی به تیم فولاد دادند اما من به بچه‌هایم امید دارم. هنوز ۴ بازی و ۱۲ امتیاز باقی‌مانده و این را هم در نظر بگیریم قرعه عجیب که بازی برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان که ۳ قطب فوتبال ایران هستند پشت سر هم بود فشار زیادی به این جوان‌ها آورد اما شکل تیمی ما بسیار خوب بود و کاملاً بازی پایاپایی انجام دادند. شاید توپ بیشتر دست سپاهان بود اما به هیچ‌عنوان خلق موقعیتی روی دروازه ما نشد و درست در دقایقی که آن‌ها به‌خاطر فشار بدنی به دلیل بازی‌های فشرده‌ای که انجام داده بودند؛ داشتند کم می‌آورند متاسفانه گل بچگانه را خوردیم و این هم شانس ما است. امیدوارم در بازی‌های آینده به‌خوبی امتیازات را جمع کنیم. 
حسینی در مورد اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ داده و اعتقاد برخی مبنی بر اینکه از قصد مقابل پرسپولیس شکست خوردند توضیح داد: من خودم به این صحبت‌ها عادت ندارم و همیشه آدم بی حاشیه‌ای بودم و انتظار چنین توهین‌هایی را از یک‌سری افراد نداشتم و صددرصد مدیریت شده است. من نمی‌دانم این افراد دقیقا دنبال چه هستند که می‌آیند چنین داستانی را مدیریت می‌کنند مطمئناً این قضیه مدیریت شده است که ناگهان هجوم می‌آورند و الفاظ رکیک و حرف‌های مسخره می‌زنند، جای تاسف دارد و امیدوارم به‌جای اینکه از این راه بخواهند فشار بیاورند؛ مدیران به دنبال ساختن زمین، استادیوم و تقویت کردن تیم خودشان از نظر فنی باشند و این روش بسیار زشت و پلشتی است که بخواهی از طریق آن به مسئولان فنی تیم حریف فشار بیاورید. فکر می‌کنم در هیچ جای دنیا چنین روش‌های کثیفی دیده نمی‌شود و من خیلی متاسفم، چون من مطمئن هستم این موضوع از جانب مدیریت هدایت شده و هزینه‌ای برای این قضیه شده است.

دیدگاه‌ها