کد خبر : 1823561 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:08 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

به خدا واگذارتان می‌کنیم

پاشایی: حاتمی قسم خورد منظوری نداشته است

مربی ذوب آهن پس از بازی با پرسپولیس نسبت به تهمت‌هایی که به کادرفنی این تیم وارد شد گلایه کرد.

پاشایی: حاتمی قسم خورد منظوری نداشته است

به گزارش ورزش سه، حسین پاشایی پس از تساوی ذوب آهن برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: نیمه اول یک بازی فوق العاده انجام شد و حداقل می‌توانستیم به ۲-۳ گل دیگر برسیم. با توجه به نیاز پرسپولیس به سه امتیاز نیمه دوم بچه های ما عقب نشستند؛ روی ضد حمله برنامه ریزی کرده بودیم اما مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس در این شرایط که آنها دنبال پیروزی بودند یک امتیاز هم با ارزش بود.

وی افزود: جا دارد یک خسته نباشید و خدا قوت به تمام بازیکنان و عوامل باشگاه بگویم. به تمام هواداران‌مان اگر بابت این یک امتیاز خوشحال شدند تبریک می‌گویم. ما تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم و همه جوره پای این بازی ایستادیم اما قسمت نبود سه امتیاز را بگیریم. به تیم پرسپولیس هم تبریک می‌گویم که تیم قوی، منسجم با ‌کادرفنی خوب و خوشنام و فنی هستند. در این بازی یک بازی تاکتیکی از دو تیم شاهد بودیم و فکر می‌کنم هواداران‌ یک بازی قابل قبول در سطح بالای فوتبال ایران را مشاهده کردند.

پاشایی در خصوص حضور هواداران در استادیوم و میزبانی خوب ذوب آهن عنوان کرد: در باشگاه ذوب آهن از راس مدیریت کارخانه تا پایین همه از لحاظ حرفه ای آدم های بسیار مثبت و خوبی و کاربلدی هستند. نمونه اش هم این است که باشگاه ذوب آهن از لحاظ ساختار جزو باشگاه های حرفه ای است. امروز هواداران‌مان بدون کوچکترین بی احترامی به خوبی تشویق کردند و با اقداماتی هم که انجام شد میزبانی خوبی انجام دادند و هیچ مشکلی به وجود نیامد.

مربی ذوب آهن در واکنش به تهمت هایی که به کادرفنی این تیم و مهدی تارتار زده شد گفت: من ۱۵ سال است که کنار آقای تارتار هستم و شاید از برادرشان هم نزدیک تر باشم؛ جز پاکی و صداقت در این مرد چیزی ندیدم. من هم هم‌بازی ایشان بودم و کاپیتان تیمم بوده و هم کمک مربی و سرمربی تیمم بوده است. الان هم افتخار همکاری با ایشان را دارم. حرف هایی که زده می‌شود زاییده افکار آدم های مریض و غرض ورز است. دست ما از همه جا کوتاه است و نمی‌توانیم خر آنها را بگیریم. در فرهنگ ما هم نیست که بخواهیم جواب کسی را بدهیم. اعتقاد داریم در این دنیا صد در صد خدا جواب‌شان را می‌دهد چون واقعا بی رحمانه و بی شرمانه به خانواده های ما اهانت کردند. من دیشب تا صبح جواب یک سری آدم فریب خورده را می‌دادم که چنین چیزی نیست. ما هم نان حلال خورده‌ایم و هم نان حلال به خانواده‌مان می‌دهیم. اعتقاد داریم کوچک ترین لقمه حرامی در زندگی بچه هایمان تاثیر می‌گذارد اما همه را به خدا واگذار کرده‌ایم.

پاشایی ادامه داد: قطعا نه آدم سیاسی پشت ما است و نه لابی می‌کنیم؛ فقط به‌خاطر زور بازو و قدرت فنی خودمان به اینجا رسیده‌ایم. هیچکس پشت ما نیست. ما چند نفری که در این چند سال کنار آقای تارتار هستیم واقعا نه لابی با آدم سیاسی داشته‌ایم نه با مديرعامل باشگاه. فقط به‌خاطر نتایج و عملکرد خودمان تا اینجا رسیده‌ایم. این واقعا دردآور است که اسم مسلمان را روی خودمان را می‌گذاریم اما اینطور بی رحمانه و بدون تفکر این حرف ها را می‌زنند. شاید شما یک حرف بزنید اما این حرف ها یک تاثیر روی جامعه ورزش و جوانانی که نمی‌دانند در فوتبال چه خبر است می‌گذارد و می‌آیند بی احترامی می‌کنند. ناموس ما ناموس شما است و قطعا این بد و بیراه ها به خودتان برمی‌گردد. دست ما کوتاه است اما از کمیته اخلاق و انضباطی خواهش می‌کنیم ورود کنند. اسم نمی‌آورم اما می‌دانیم چه کسانی این حرف ها را زده‌اند. ما فقط به خدا و ائمه توکل کردیم و پیش می‌رویم. به کسی هم کاری نداریم که چه حرفی می‌زند. مسیرمان را پیش می‌رویم ولی واقعا درآور است که به خانواده های ما بی دلیل و از روی غرض بی احترامی می‌شود.

مربی ذوب آهن گفت: همه را به خدا واگذار می‌کنیم. اگر در این دنیا تقاص کارهایشان را پس دادند که هیچی اما اگر پس ندادند در آن دنیا پل صراطی هم هست. ما به آن دنیا اعتقاد داریم و می‌دانیم خدا بابت همین رفتارشان خِرشان را می‌گیرد.

پاشایی در مورد اظهارات مطهری و دفاع او از عملکرد کادرفنی ذوب آهن گفت: آقای مطهری مربی بنده و همکار آقای تارتار بوده و آدم بسیار شریف و فنی است. وقتی ایشان تعریف می‌کند باعث افتخار ما است. ایشان آدمی است که در ورزش ما وجهه خوبی دارد و قطعا حرف هایش سازنده و درست بوده است. ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم که در این شرایط حال و هوای ما را می‌دانند. از حمایت آنها تشکر می‌کنیم.


او در خصوص صحبت هایی که از سوی برخی بازیکنان مثل حاتمی مطرح می‌شود عنوان کرد: من با آقای حاتمی هم صحبت کردم و تمام ناراحتی‌مان را هم به ایشان گفتیم. ایشان قسم خورد که منظورم این بود که برای باخت نرفته بود و ارنج را طوری چیده بود با دو فوروارد بازی را ببرد. خود فرزاد حاتمی هم یک استوری در فضای مجازی گذاشت و تایید کرد. بحث دیگر این است که کدام یک از مربیان فوتبال ما در این سالها بیشتر از دو بار برده است؟ آقای تارتار سه یا چهار بار در این چند سال پرسپولیس را برده است. کدام یک از مربیان استقلالی امسال توانسته استقلال را ببرد؟ همه باخته‌اند. فرق تیم پرسپولیس که با چند صد میلیارد بودجه دنبال قهرمانی آسیا است با باشگاهی که پارسال روز آخر با تفاضل گل مانده زمین تا آسمان است.

پاشایی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم از لیوان نیم لیتری انتظار گنجایش دبه 10 لیتری را داشته باشم. ما باید به ترتیب و از پایه روی این تیم کار کنیم. امسال نتایج نسبت به سال گذشته فوق العاده خوب بوده است. با تقریبا کالبدشکافی و یک جراحی عظیم در باشگاه کردیم. نفراتی که آوردیم قطعا در سال های آینده ستاره های فوتبال ایران می‌شوند. این بازیکنان با یک دهم قیمتِ بازیکنان خوب تیم های دیگر وارد این تیم شدند. یعنی یک سرمایه گذاری از لحاظ نیروی انسانی در باشگاه انجام شده است. مطمئن باشید باشگاه ذوب آهن این روند را ادامه می‌دهد. همه شاهد بودید که از نیم فصل فوتبال فوق العاده بهتری از لحاظ نتیجه و فنی انجام می‌شود و تیم با نیم فصل اول قابل قیاس نیست. مطمئن باشید که سال آینده خیلی بهتر نتیجه می‌گیریم و تیم برای سهمیه آسیا و قهرمانی هم خواهند جنگید.

مربی ذوب آهن در پایان گفت: از شما و تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. شرمنده هواداران شدیم که آمدند و ما نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما باز هم در این شرایط که پرسپولیس هم‌قسم شده بود بازی را ببرد یک امتیاز هم با ارزش بود.

دیدگاه‌ها