کد خبر : 1823562 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:11 | 84.1K بازدید | 36 دیدگاه

ارتش مجازی تشکیل دادند تا تهمت بزنند؛

حمله شدیداللحن تارتار به بعضی مربیان!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید بعضی مربیان ارتش مجازی تشکیل داده‌اند تا ناکامی احتمالی خود را گردن دیگران بیاندازند.

حمله شدیداللحن تارتار به بعضی مربیان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که از حضور در کنار زمین محروم بود، در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر حضور یافت تا با خبرنگاران گفتگو کند. او در ابتدای صحبت‌هایش به این بازی پرداخت و از نمایش تیمش تمجید کرد اما خیلی زود بحث به جایی کشیده شد که او حرف‌های دلش را بزند.

نیمه اول ما بهتر بودیم و نیمه دوم پرسپولیس
* در مورد بازی چه دیدگاهی دارید؟
بازی فوق العاده بود. نیمه اول می‌توانم بگویم بازی کاملا به نفع ما بود و می‌توانستیم در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کنیم. واقعا بچه‌ها تاکتیکی و خوب بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. در نیمه دوم هم خوب بازی می‌کردیم و یک موقعیت خوب هم داشتیم که بلافاصله بعد از آن گل مساوی را دریافت کردیم. طبیعی بود پرسپولیس که هم قسم شده بودند برای قهرمانی، از نظر روحی شرایطش بهتر شد. تغییراتی هم که ایجاد کردند، شرایط را بهتر کرد و پرسپولیس سوار بازی شد. ما منطقی دفاع کردیم، موقعیت آنچنانی ندادیم و چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند. در مجموع فکر کنم استحقاق برد را داشتیم به خصوص نیمه اول، پرسپولیس نیمه دوم بهتر بود.

آنهایی که تهمت زدند امشب چطور می‌خوابند؟
* پیش از این بازی هم حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. چه نظری دارید؟
من می‌خواهم بدانم تمام آنهایی که به من تهمت زدند، تمام آنهایی که من را به ناحق نقد کردند، چطور می‌خوابند؟ من نمی‌بخشم و همه آنها را واگذار کردم به خدای بالای سر. در همین دنیا جواب می‌گیرند، دنیا دار مکافات است. آقایی که می‌آیی تهمت می‌زنی و به پست اینستاگرام پسر من می‌نویسی حرامزاده، خودت هستی. خیلی برای من سنگین است. من ذره ذره جمع کردم گذاشتم در دهان بچه‌هایم و نان حلال بردم. همه من را می‌شناسند. تو که تهمت می‌زنی باید تقاص پس بدهی. من در تیم‌هایی کار کردم که پتانسیل نداشتند، همیشه تیم‌های پایین جدول را به من دادند و با کمک همکارانم آوردم وسط جدول. چطور انتظار دارید؟ این توانایی من و کادرم است که سه بار پرسپولیس، دو بار استقلال و سپاهان را می‌بریم. این قدرت ماست، ما فقط خودمان را داریم و فقط با کیفیت خود کار می‌گیریم و هر سال هم پیشرفت می‌کنیم. به خاطر کار سالم است. خدا همیشه به بنده زحمت‌کشش عنایت دارد.

* درباره هواداران چه نظری دارید؟
خیلی خوشحالم و از هواداران تشکر می‌کنم، پا به پای تیم رقیب حمایت کردند. امیدوارم پروتکل‎‌ها را رعایت کنند و همیشه شاهد حضور هواداران باشیم.

حاتمی گفت منظوری ندارم و حلالم کن
* فرزاد حاتمی هم یک استوری گذاشت. درباره او چه نظری دارید؟
ببینید من باید به کادر پرسپولیس، آقای یحیی گل‌محمدی و آقای مطهری که سابقه همکاری داریم، خسته نباشید بگویم. حمید مطهری همبازی من بود و در راه آهن همکار بودیم. خدایی آنها خوب و سالم کار می‌کنند. فرزاد حاتمی را پیام‌هایش را دارم که از من حلالیت طلبید. نه الان، دو سال قبل که یک حرفی زد. من پیامش را دارم که از من حلالیت طلبید. پریروز هم ما پیامی رد و بدل کردیم و گفت منظوری نداشتم و بد برداشت شده و همچین ذهنیتی داشتم ولی می‌دانم شما آدم پاکی هستی. یک استوری هم گذاشت. من کاری به فرزاد ندارم، بعضی نشسته‌اند در خانه و دنبال این هستند به چشم بیایند. این‌ها از رده خارج هستند و همه هم می‌شناسند. یک عده آدم بی دین و ایمان هستند.

باید یحیی را شکست بدهم که جای او بروم
* مگر می‌شود کادرفنی و بازیکنان همگی تصمیم به کم کاری بگیرند؟
ببینید، من اگر می‌خواهم بروم پرسپولیس باید یحیای قدرتمند را شکست بدهم. او مربی فوق العاده و پرافتخاری است. من اگر بخواهم بروم پرسپولیس که به آن تعصب دارم و زمانی که تیم ندارم، گفته ام که در پرسپولیس بازی کردم و هوادارش هستم. اما الان تیم من ذوب آهن است و باید با این تیم پرسپولیس را شکست بدهم و نمی‌توانم بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم. این منطقی است و من باید یحیی را شکست بدهم که بروم جای او. آن ذهن مریض که ما را قضاوت می‌کند، امشب نمی‌خوابد و تاوان پس خواهد داد.

** بعضی مربیان ارتش مجازی درست کردند
* آیا این وضعیت درست خواهد شد؟
نه، نه! به نظر من بعضی‌‌ مربیان ارتش مجازی درست کردند. اسم نمی‌آورم، بعضی مربیان. در حال شیطنت هستند و جلو جلو فرار رو به جلو می‌کنند که مبادا اینطور نشود، آنطور نشود، بگوییم که این راه داد و ما [قهرمان] نشدیم. اسم نمی‌آورم، مشخص هستند. کِی انقدر فضای مجازی شدید بوده علیه رقیبان؟ چنین چیزی ندیده بودم و واقعا متاسفم برای آن فردی که با آبروی انسان‌ها کار می‌کند. چه من و چه آن کارگر زحمت کش. ریختن آبرو شوخی نیست و باید تاوان بدهند.

دیدگاه‌ها