کد خبر : 1823563 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:26 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

با قهرمانی جام حذفی لیگ برای‌تان تمام شده است

انتقاد علیرضا حقیقی به برخی بازیکنان نساجی

دروازه‌بان باتجربه نساجی مدعی است که برخی بازیکنان این تیم بعد از قهرمانی در جام حذفی، کار را در لیگ تمام شده تصور می کنند.

انتقاد علیرضا حقیقی به برخی بازیکنان نساجی

به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی درباره شکست تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا باید به هر دو تیم تبریک بگویم. ما امروز مثل قهرمان بازی نکردیم. فکر کنم متاسفانه برای برخی بازیکنان فصل بعد از قهرمانی در جام حذفی تمام شده است.  قهرمانی حذفی یک مقدار روی کار تیم تاثیر می گذارد. با این حال فوتبال است و ما بعد از 6-5 هفته باختیم و بدن ها با توجه به فشار خسته است. فکر می کنم با توجه به زمان کمی که تا بازی بعدی داریم باید از نظر فکری و بدنی ریکاوری کنیم تا انشاالله بتوانیم از بازی های باقیمانده استفاده کنیم و برنده باشیم.


دروازه بان نساجی در واکنش به اینکه بعد از قهرمانی در جام حذفی به نظر روحیه آنها برای لیگ کاهش یافته اینطور توضیح داد: متاسفانه در بعضی از بازیکنان این اتفاق افتاده است. از طرفی هم البته باید بگویم که با توجه به فشردگی بازی‌های جام حذفی خستگی و فشار روی بازیکنان چه از نظر روحی و چه بدنی تاثیر گذاشته است و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا جبران کنیم.

حقیقی درباره اینکه در دقایق پایانی برای جبران گل خورده جلو آمده بود اما روی همین غافلگیری دروازه اش برای بار دوم باز شده بود گفت: بهرحال آمدم تا در ثانیه های پایانی به تیم برای جبران گل کمک کنم که توپ در وسط زمین لو رفت و آن گل رقم خورد.

دیدگاه‌ها